2014. júl. 8.

Prológus

- Valakinek hajnalban dolgoznia is kell! – förmedtem fel idegesen a szomszéd szobából átszűrődő hangok miatt, amit Louis is a legújabb hazahozott ''barátnője'' hallatott. 
Idegesen fújtattam, majd felpattantam az ágyamból, és a fal elé sétáltam. A fal beleremegett, mikor Louisék ágytámlája a falnak csapódott, amitől lassan a hajam téptem. 
- Kuss legyen! – dörömböltem a falon, de a helyzet továbbra is változatlan maradt. Nagyszerű, még az kezeim is megfájdultak az erős ütlegelések miatt. Fájdalmasan felnyögtem, majd magamra kapta a karfámon pihenő fehér köntösöm és Louis ajtaja elé száguldoztam. Hirtelen akartam belépni a szobába, de lábaim megtorpantak, gyors gondolat futott végig az agyamon, hogy talán nem a legjobb ötlet, előbb inkább figyelmeztetem őket, hogy, ha nem hagyják, abba kénytelen leszek cselekedni.
- Louis… - kopogtattam az ajtón, de nem kaptam választ – Kérlek, szükségem van egy kis nyugodt pihenésre! – kiabáltam, de még mindig figyelmen kívül hagytak. Vettem egy mély levegőt, és feltéptem a kilincset. 
- Debbie, mit keresel te a szobámban?! – kérdezte ingerülten Louis, miközben az alatta lévő lány kezeivel takargatta magát. Szavai hallatán, egy pillanat alatt felment bennem a pumpa, és éreztem, ahogy a fejem pirosas árnyalatokat vett fel az idegességtől. 
- Először is, a nevem Deborah – mondom el neki, már vagy ezredijére – Másodszor pedig, még is mit keresnék, Louis?! Nem egyszer szóltam már ezért, képtelen vagyok így aludni! – kiabálom el magam panaszosan, majd folytatnám a mondani valóm, de a lány közbe szól. 
- Louis, ki ez a csaj?! És miért hagyod, hogy kiabáljon veled?! – mutogatott rám a szőke lány, miközben nyávogós hangából lerít az értelem. 
- Ő csak a lakó társam. – próbál magyarázkodni Louis – de semmi baj baby, már is folytathatjuk. Debbie, kifelé! – mutatott az ajtó felé, miközben testem mellett a kezeim ökölbe szorulnak. 
- Egy lépést sem mozdulok innen! – fontam körbe karjaim testem felett. 
- Na jó! Én lelépek! – mondja a lány, és mellkasánál fogva arrébb löki Louist, majd szedegetni kezdte a ruháit, mire megforgattam szemeim. 
Az utolsó ruhadarabot vette fel magára, majd az ajtó felé sétált. 
- Ashley, várj! – szólt utána az ágyon fekvő Louis, mire a szőke lány megfordult.
- A nevem Lisa! – emeli fel fenyegetően mutató ujját, majd megpördült a tengelye körül. 
- Pedig eddig hallgattál rá… - motyogja Louis, de mintha a lány meg se hallotta volna, hagyta el a szobát egy hangos csapódással. 
- Gratulálok, ezt jól meg csináltad! – förmedt rám Louis, mire a szám tátva maradt. 
- Ne, hogy már te legyél ideges, nem hiszem, hogy te vagy az, aki már egy hete nem aludt egy percet se! 
- Én, se aludtam! – villantott egy perverz vigyort az arcán a kócos barna srác, de egy pillanat alatt lett újra komor arca. Felült az ágyon, nem volt rajta más, csak egy fekete boxer – Mit bánom azt a kis ribancot! – legyint egyet Louis – Te viszont, igazán megtanulhatnád, hogy a szobám számodra tabu! Nem akarlak itt látni! – mutatott az ajtó felé. 
- Nem hiszem el, hogy nem lehet felfogni, hogy nekem olyan munkahelyem van, ami józan odafigyelést igényel. Én csak aludni szeretnék, ilyen nehéz megérteni?! – tártam szét kezeim, mire Louis idegesítő bólogatásba kezdett, miközben egy gúnyos mosoly terült el az arcán. 
- Igazán…? Tudod, senki nem kérte, hogy költözz ide Deborah! – mondta ki végre normálisan a nevemet, de azt hiszem, ezt is csak azért, hogy még jobban felhergeljen – Ne felejtsd el, hogy bármikor kirakhatlak! – mondta, mire szavai hallatán teljesen megsemmisültem. 
- Most komolyan fenyegetsz?! – fújtattam, majd megfordultam, és hasonlóan, mint a szőke lány, elhagytam a szobát egy annál, sokkalta nagyobb csapódással. Talán még a fal is megrepedt benne… 
Elegem van belőle! Semmi másra nem képes csak megbántani újra- és újra. Ez se az első alkalom volt, hanem a sokadik. Meddig fogom ezt még tűrni? 

6 megjegyzés:

  1. Hello, megint! :D
    Azt a.... ok, nem beszélek csúnyán, ne aggódj! xD
    Mint ígértem, itt is megtalálhatsz, és én leszek az első olvasó és... tessék! Én vagyok az! Muhahahah xD
    Na jó van, egy kicsit a prológusról is beszélek már... FAN-TÖR-PI-KU-SAN FAN-TÖR-PI-KUS LETT! :D De tényleg, le a kalappal!
    Oh... és igen még szép, hogy megtámadtak, és ígérem, hogy szólok Louis-nak, veszek neked jó sok csokit, egy ölelést adok, és sok puszit! :D
    Ölel, puszil, Hope S. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Hope! :D
      Nagyon örülök, hogy batartottad az ígéretedet, és te lettél mindenben az első... A chatben, a feliratkozásokban, és a kommentekben! ;) Köszi mindent! :)

      Törlés
  2. Szia.
    Úristen ez , nagyon jó lett:)))) kíváncsian várom mi lesz még ebből.
    Ui:. Nagyon jól írsz, csak így tovább :)
    Xx Amber

    VálaszTörlés