2014. nov. 27.

Lesz még rész?


Sziasztok Kedves Olvasóim, már aki meg maradt belőletek... :) Fu de rég nem írtam, ide... a helyzet az, hogy okkal tűntem el egy kis időre a blogger világból ugyanis, sajnálatos módon a gépen, amik a részek voltak elromlott, és ezen olyan szinten sikerült felhergelnem magam, hogy teljesen elment a kedvem az írástól... Ti is biztosan tudjátok milyen érzés az, mikor valamit megcsináltok, de tönkre megy, egyszerűen szörnyű. Nos, páran írtatok neked facebookon, meg blogon, hogy most ' Lesz még rész?', ne aggódjtok attól függetlenül, hogy nem írtam semmit a blogba láttam az érdeklődést, és nagyon étékelem, valamint mérhetetlenül szégyellem magam, hogy így nyitott kérdésekkel hagytam itt a történetet, de akkor is kicsit meg kellett állljak. Ez esetben nem csak azt értem, hogy elszállt mindenem, hanem időhiányban vagyok, szerettem volna kicsit többet lenni másokkal (családdal, barátokkal), remélem ezt meg értitek és elnézitek nekem. :) Ami azt illeti, ma feltűnt, hogy kezd hiányozni a blog, valószinű láttok még tőlem részeket, de sokkal ritkábban, mint a nyáron. Szóval a blog töretlenül fog folytatódni, feltéve, ha van rá elegendő érdeklődés! :) :) Lesz aki velem tart? 

8 megjegyzés:

  1. Nagyon várom már a folytatást.:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, köszönöm a visszajelzést :) <3

      Törlés
  2. Hey-hey!
    Természetesen én veled tartok! :D
    Várom a következő részt! xd
    Linden Sky xx

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Hatalmas köszönet, és sajnálom a sok várakozast... :/ <3

      Törlés
  4. Szia. Nemrég találtam rá a blogodra ezért még nem kommenteltem. Viszont nagyon jo lenne h folytatnad engem erdekelne:)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drágám! :) Ugyan ne aggódj, részek lesznek továbbra is.... És HATALMAS köszönet a kommenetért, sokat jelent <3! :D :)

      Törlés