2015. ápr. 4.

Csípőre tett kezek

Sziasztok! J Újra itt, a legújabb résszel, nehezen tudom csak elhinni, mennyi támogatást kapok tőletek, nagyon aranyosak vagytok mind a kommentekbe, mind pedig azok akik facebookon írtak nekem, nagyon köszönöm a sok kedves szót, mindenkinek nagy NAGY ölelés! J Ugyanígy a feliratkozók száma is szépen növekszik, amit úgy szint nagyon jó látni, 42-en vagyunk ami már így is csodálatos, sose gondoltam volna, hogy egyszer ez a blog felülkerekedik az előzőn, de nagyon örülök neki. Még egyszer köszönök nektek minden támogatást, továbbra is írjátok le nekem a véleményeteket, bármilyen formában, jó olvasást az új részhez! <3



Elővettem a telefonom a táskám oldalsó zsebéből, és láttam, hogy egy olvasatlan üzenetem érkezett Suetól. 
’’ El kellett jönnünk, de gondolom, észre se vettétek, annyira belemerültetek a játékba. Vagy nem is a játékba?! Beültünk kajálni valamit Cloeval, ha végeztetek egymással, csatlakozhatnátok hozzánk. A szembe lévő étkezdébe leszünk. ’’ 
- Megvannak már?! – kérdezte unottan Louis, miközben megkísérelte elolvasni az SMS-t, de gyorsan elkaptam a szeme elől a telefonom, és visszatettem a zsebembe. Kérdőn nézett rám, mire zavaromban elmosolyodtam.
 - Igen! – vágtam rá. – A szembe lévő étteremben várnak minket. – hadartam.
 - Remélem, hogy nem gondoltad, hogy odamegyünk. – nézett rám komolyan, a kócos barna haja mögül, de csak szigorú, rosszalló tekintetet kapott vissza.  – Figyelj Debbie, menjünk inkább haza. – közelebb lépett hozzám, mire képtelen voltam tartani magam, és makacs lenni. Apró résre nyíltak ajkaim, ahogy felém tornyosult, egyszerre éreztem biztonságot, szorongást, és vágyat iránta. A csillogó elsötétült tekintetből rögtön tudtam, hogy mit akart. Nem ért hozzám, távolság tartó maradt a közelség ellenére is, beharapta ajkait, majd megismételte magát. – Menjünk haza. - nagyot nyeltem, hogy erőt vegyek magamon.
 - Nem lehet Louis, megbeszéltem, hogy ma velük leszek. – mikor rájöttem, hogy képtelen vagyok tartani vele a szemkontaktust, úgy döntöttem, inkább mellkasán hagyom tekintetem. 
- Kit érdekel? – komoly maradt, de a szórakozottság ott csillogott szemeiben. Továbbra se néztem rá, tétováztam, hogy milyen választ adhatnék neki. Láttam, ahogy megmozdul a keze, és az államhoz ért. Két ujjal finoman tartotta az állam, majd felemelte, hogy a szemébe nézzek.
Pár másodpercig farkas szemet néztünk, éreztem mások tekintetét, ahogy minket figyelnek, de nem néztem félre, töretlenül tartottam a szemkontaktust Louisal. 
Félre söpörte a hajam a nyakamról, és szemügyre vette a meztelen bőrfelületet, ujjaival átfésülte hosszú barna tincseim, majd kezeit csípőmre téve közelebb húzott magához. 
Türelmetlen voltam, szaporán vettem a levegőt, és tekintetem cikázott hipnotizáló kék szeme és nedves rózsaszín ajka között. 
Jobb kezem a mellkasára helyeztem, és belekapaszkodtam a pulóver meleg tapintásába, amíg a balt a tarkójára helyeztem. 
Nem érdekelt a többi ember véleménye, akik azt gondolhatták, hogy a két fiatal hormontúltengésben szenvedő fiatal nem bírta ki a háló szoba nyugodt környezetéig, csókot kezdeményeztem.
Lágy volt, és végtelenül gyengéd. Mélyen felkavart, és a pulzusomat az egekig vitte. Ártatlan volt, bensőséges, felperzselt, ahogy hátradöntötte a fejemet, hogy felfedezzen, mintha most csókolóznánk először. 
Hosszas, még is rövidnek tűnő csók csatánk után közös megegyezés alapján elválltak ajkaink. A hiányérzetbe beleremegtem, észrevétlenül beharaptam szám sarkát, majd egy szót se szólva elhagytuk a bowling termet. 
Egymás mellett haladva közelítettük meg azt a gyorséttermet, amiről Sue írt az sms-ben, meglepő módon Louis nem hisztizett érte többet, sőt, egy szót se szólt, úgy látszott beletörődött abba, amit mondtam neki avval kapcsolatban, hogy ezt a napot a barátaimra szerettem volna szentelni. Bár ez a terv már rég kudarcba fulladt, akkor amikor Sue és Cloe itt hagyott minket, se szó, se beszéd. 
Mikor megérkeztünk, már az étterem ajtaja előtt érezhető volt a finom étel illata, amit már talán az épület falai is magukba szívtak. Éreztem, ahogy a kellemes fűszeres illatok, gyomor kordásra késztetnek. 
Amikor beléptünk, messziről megpillantottam a feltűnően integető Cloet, aki majd leesett a székéről, annak érdekében, hogy mindenképp észrevegyük őket. 
Magam után rángatva Louist, lehuppantunk melléjük a szembe lévő két üres helyre. 
- Nem hiszem el, hogy képesek voltatok ott hagyni minket. – néztem szigorúan Suera, és Cloera, akik csak összenéztek, majd elnevették magukat.
- Látszólag semmi szükség nem volt ránk, nagyon úgy tűnt, hogy remekül elvoltatok ketten. – mondta Cloe mosolyogva. 
- Amúgy se lett volna esélyünk se ellenetek! – legyintett Sue, majd az előtte lévő ételből vágott egy kisdarabot és diszkérten falatozta, még akkor is, ha az csak egy sült krumpli volt. 
Louisal szinte egyszerre bólintottunk helyeselve Sue kijelentését.
- Nem esztek ti is valamit? – kérdezte Cloe, mire újra korgó hasam válaszolt helyettem. 
- Jó lenne, én farkas éhes vagyok. – álltam fel, majd Louisra pillantottam. 
Hozzám hasonlóan felállt ő is, és együtt mentünk az ételekkel teli asztalhoz, ahol szinte versenyeztünk ki tud több ételt felhalmozni a tányérjára. Kiszolgáltuk magunkat, majd miután Louis fizetett visszamentünk Sue és Cloe asztalához. 
Letettük a tálcákat magunk elé, és enni kezdtünk. 
- Na és végül ki nyerte meg a játékot? – tette fel a kérdést Sue, miközben sejtelmesen mosolygott kettőnkre. 
- Természetesen én. – húztam ki magam büszkén, mire Louis mellettem halkan felnevetett. – Nem tudom miért engem nevetsz ki, mikor te voltál az a szerencsétlen, aki az utolsó körben egy bábut se tudott ledönteni. 
- Hihetetlen mennyire tudsz örülni egy győzelemnek… – forgatta szemeit Louis, de nem volt igaza, nem a győzelemnek örültem, hanem annak, hogy vele szemben nyerhettem. 
Kisebb csönd következett, mindenki némán eszegette az tányérján lévő ételeket, halk zene szólt, egészen kellemes hangzású halk zene. 
- Szóval, miért is jöttetek el a bowling teremből? – törtem meg a már kínosnak bizonyuló csendet, mire Cloe elvigyorodott.
- Nagyon jól elvoltatok együtt, és egy idő után már úgy éreztük, hogy zavarunk. – magyarázta a sötét barna hajú lány egy széles mosollyal az arcán.
- Dehogy is! – vágtam rá, egyáltalán nem zavartak, ahogy azt Sue is feltételezte észre se vettük az eltűnésüket. – Jobb lett volna, ha nem hagytok együtt Louisal. 
- Amikor átkarolta a csípőd. – kezdett bele Sue a lehető legkínosabb témába, mire éreztem, hogy már az első négy szó után teljesen elvörösödök. – Nem ellenkeztél! – furcsán mondta a szavakat, a lehető legjobban artikulált, hogy mindenki biztosan megértse. 
Abba hagytam a rágást is, és letettem a két evőeszközt a tányérom mellé, legyűrtem az étel falatot a torkomon, és éreztem, hogy éppen olyan vörös vagyok, mint a kis koktél paradicsomok a tányérom szélén.
Louis halkan felnevetett mellettem Sue kijelentésén, mire erősen rátapostam a lábára az asztal alatt, fájdalmasan felnyögött, de abba hagyta az irritáló nevetgélést. 
- Az nem az volt, mint aminek látszott…  - motyogtam tehetetlenül, de mindenki részéről csak egy sunyi vigyort kaptam válaszul, ezért jobbnak láttam témát váltani. – Nem tudtok valamit Adamről, kibékült már a jegyesével? – próbáltam határozott maradni.
- Persze, csak kicsit összekaptak. Tudod, elég sok feszültséggel járhat az esküvőjük megszervezése, stresszesebbek lehetnek. Beszéltem Adammel, állítólag megkapjuk a meghívókat hamarosan. – magyarázta Sue, majd izgatottan folytatta. - Alig várom, hogy koszorúslányok lehessünk! – ujjongott Sue szokatlanul magas, vinnyogó hangján. 
- Adam csak nem megkért, hogy legyetek koszorús lányok az esküvőjén? – értetlenkedtem, mire Cloe és Sue egyszerre vágtak értetlen fejet. 
- Hát neked még nem említette? Téged is megfog kérni rá, mi hárman leszünk azok.

2 megjegyzés:

  1. Hey-hey!
    Haha, most végre sikerült időben írnom :DD A fejezet tetszett, leginkább a közepétől, egészen a végéig ;)
    Igazából, most, hogy fáj a fülem, és meg vagyok fázva, nem igazán tudok odafigyelni dolgokra, szóval ha bármi elgépelési hibát találsz a komiban, akkor ez annak az oka. Meg annak, hogy nem tudok mit írni még ide.
    Basszus, mások hogyan bírnak regényeket írni? xd
    Egyébként, nem is olyan sűrűn változtatom meg a nevemet, ezt kikérem magamnak! :D Egyszerűen nem találtam meg a megfelelőt, de most remélhetőleg igen, szóval ezentúl fogva mindig ezen a néven fogok írni. :3 ;)
    Nem is tudok már mit írni, úgyhogy léptem!
    Nagyon várom a folytatást, további szép délutánt, és kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok! <3
    Legnagyobb rajongód,
    Easy xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Easy! :)
      Nahát sikerült odáig eljutnom, hogy válaszolhassak neked, VÉGRE! Amikor olvastam, azt, hogy a történet közepétől tetszett meg igazán a rész, visszanéztem, hogy mit is írtam le a történet közepén, aztán rögtön megértettem, miért is lett ez a kedvenc részed! :D
      Egyébként köszönöm megint csak a nagyon édes, pozitív kritikát, nagyon jól esik. :)
      Egyébként remélem már jobban van a füled azóta, és sikerült meggyógyulnod, ha nem, akkor jobbulást.
      Egyébként egyáltalán nem fontos, hogy regényeket írj nekem, egy-egy rész alá, ez már így is tökéletes! :D
      Még egyszer köszönök mindent, és neked is Kellemes Húsvéti ünnepeket Kívánok (így utólag) remélem jól telt el a szünidőd.
      Ezer csók, és ölelés. xoxo

      Törlés