2015. ápr. 14.

Játszol velem


Sziasztok Csajok! :D Hihetetlen, de nem is az, hogy nem késtem, hanem HAMARABB hoztam meg a részt nektek, mivel senki se hagyott békén a folytatással, így kénytelen voltam leülni, és szépen megírni. Cserébe... Szeretnék kérni tőletek egy kis szívességet, és tényleg MINDENKITŐL! :) A kérésem az lenne, hogy a rész legalján találhattok néhány kérdést a bloggal kapcsolatban, amiket nagyon örülnék, ha megválaszolnátok nekem. Igazából csak egy kis vélemény kikérés tőletek, hogy tudjak javítani a blog esetleges hibáin. Még egyszer nyomatékosítva, megkérek minden kedves olvasómat, hogy segítse elő a blog előrehaladását, köszönet jár minden egyes kommentért továbbra is. Egyébként jó látni, hogy szépen haladunk a rendszeres olvasók számával, továbbra is hagyjatok nyomot magatok után. :) Jó olvasást kívánok!  



Testem minden porcikájával igyekeztem tartani magam, de nehezemre esett. Közel húzott magához, és már a sokadik csókot nyomta ajkaimra, de továbbra is ugyanazt az érzést érte el vele, amivel megőrjített. Meztelen mellkasunk összeért, a bőre meleg volt, és napbarnított, amivel engem is felmelegített. Elváltam rózsaszín ajkaitól, és ügyetlenül kezdtem keresgélni nadrágjának gombjait, egy ideig kuncogott tehetetlenségemen, de egy idő után megunta az kínzó várakoztatást, és segített nekem lehúzni magáról eszméletlenül szűk, fekete farmerját. Teljesen elveszítettem a józan eszemet, a testem irányított.
- Debbie, láss neki – nyögte szorosan összeharapott ajkaival. – Kérlek – motyogta. Talán ez volt az első kérlelő szó, amit, Louis kiejtett a száján. Ravaszul mosolyogtam rá, majd őt utánozva, én is beleharaptam az alhasába, összevonta szemöldökét, és összeszorította szemeit. 
Megfogta mind a két csuklómat, és visszahúzott magára, majd átpördült felettem, így újra ő volt felül. Önelégült vigyor ült az arcomon, mikor szembe találtam magam szigorú tekintetével, képtelen voltam nem megmosolyogni. 
- Játszol velem? – búgta mély, komoly hanggal. Kigombolta apró barna shortomat, valamivel gyakorlottabb, és rutinosabb mozdulattal, mint ahogy én tettem azt az ő farmerjával. Kezei végig siklottak egész testemen, akaratosan megemeltem csípőmet, ujjaival a melltartóm kapcsát kereste, mikor kopogtatást hallottunk Louis szobaajtaja felől. 
- Bassza meg! – szitkozódott Louis halkan, és leszállt rólam, felegyenesedett és a ledobott gatyájáért nyúlt. 
Felültem az ágyon, és megkíséreltem lesimítgatni eszméletlenül kócos hajamat, sikertelenül. 
- Vártunk valakit, tudod, hogy ki jöhetett? – kérdeztem, miközben én is a szétdobált ruháim keresgettem, a shortom megtaláltam az ágy tövében, de pólóm sehol se volt. 
- Gőzöm sincs – mérgelődött. –Nem emlékszem, hogy megbeszéltem volna bármit is – sürgető pillantásokat vetett rám, amíg én mindig az elhagyott ruhadarabom után kutattam. – Igyekeznél?! – förmedt rám Louis, mire felháborodva néztem rá. 
- Ha tudnám, hová hajigáltad el a ruháim, sokkal könnyebb lenne! – magyaráztam széttárt kezekkel, mire a mogyoróbarna hajú srác megforgatta kék szemeit. A kezembe nyomta fekete pólóját, amíg ő maga félmeztelen maradt. 
- Vedd ezt fel! – utasított, mire kérdőn néztem rá. 
- Minek?! Már nem ’menő’, ha fehérneműs nők flangálnak a házadban? – kérdeztem cinikusan. 
- Figyelj, bárki lehet az, lehet, hogy Andrew, vagy rosszabb esetben a húgom. Nincs sok embernek bejárási engedélye a házamba. Vedd fel – nyomatékosított, majd az ajtaja elé sétált, megvárta, hogy felvegyem a vékony fekete anyagot, majd ajtót nyitott. 
A küszöbön egy lezser öltözetű hollófekete hajú srác ácsorgott, kissé kigombolt inggel, és kék farmer gatyával. Néhányszor már láttam őt itt, általában azért jár ide, hogy Louisal játszanak, valami undorító zombis játékot, miközben megeszik a hűtő egész tartalmát.
Louis egy hatalmasat nyelt, kissé dadogva, zavartan kezdett beszélni, mivel még zihált az ágyban történtek miatt, pontosan úgy, ahogy én is. Haja kócos volt, barna tincsei ziláltan díszelegtek a feje tetején.
- Te meg miért vagy itt? – mellkasa szaporán mozgott, fel és le, miközben a fiatal srác válaszát várta.
-  Megbeszéltük, hogy ma átjövök, nem emlékszel? Szexeltetek? – kérdezte, a nevetés szélén állva a sötétbarna szemű fiú, gátlások nélkül ejtette ki a száján ezt a szót, egyáltalán nem zavartatta magát, remekül szórakozott rajtunk.
Louis kínosan felröhögött. 
- Dehogy is! Komolyan eltudsz képzelni vele?! Ezt mégis miből gondoltad? – rázta meg a fejét, mintha semmit sem értene. Nem értettem a viselkedését, rosszul esett a tagadása, és az, hogy így beszélt rólam. 
- Mindketten ziháltok, és izzadtak vagytok, az ő haja borzalmasan kócos, és mintha láttam volna már rajtad ezt a fekete pólót, ami rá feltűnően bő. Te pedig… félmeztelen vagy, nem is beszélve arról a női felsőről ott a padlón - mutatott rá az elhagyott pólómra, mire gyorsan felkaptam a földről. – Vagy mostanában női pólókat hordasz? Ruhatárat cseréltél? – kuncogott.
Kínosan oldalra húzta száját, miközben felsorolta az összes érvet, amit csak felhozhatott ellenünk.
- Ő azért kócos, mert most kelt fel, én pedig mindig félmeztelen vagyok. Amúgy se tartozok neked magyarázattal! Inkább fogd be haver, és hozz egy pár sört a hűtőből, aztán kezdhetjük  – mondta Louis, a srác pedig megadva magát felemelte kezeit, és elhagyta a szobát. 
Louis megpördült, és rám nézett.
Csalódott voltam, és dühös is egyszerre, tudtam, hogy Louisról volt szó, talán túl naivan álltam hozzá, és hittem benne, hogy megváltozott a kettőnk kapcsolta, de tévedtem. Bocsánatkérően nézett rám, éppen elindultam a szobából, úgy, mintha semmit se jelentett volna, de elkapta a kezem.
- Debbie, várj…- próbált megállítani, de kezeimet kitéptem a fogsága alól.
- Ne érj hozzám inkább – próbáltam távolságtartó maradni. 
Éreztem, ahogy tekintete lyukat éget a hátamba, mikor kilépek a szobája ajtaján, nem volt szükségem a magyarázkodására, nem vártam meg, hogy ő is kilépjen az ajtón, a szobámba szaladtam, és az ágyra vetődtem. 


***

Órák óta ültem a szobában, igyekeztem elütni a szabadidőm jelentős részét a munkával, friss hírek után kutattam, és cikkeket írtam belőlük. Rendszerint megint csak jelen volt a beszűrődő zombi hörgések zavaró hangja, ami egy idő után elcsendesedett. Az esküvő lázban égtem, miután végeztem a munkával, elkezdtem nézegetni a szebbnél szebb ruhákat, amik arra vártak, hogy valaki kibérelje őket egy estére, viseljék, vagy akár táncoljanak benne. Kiskorom óta az egyetlen vágyam az volt, hogy abroncsos ruhákba öltözhessek, és ez végre beteljesülhet majd Adam esküvőéjének napján.
Padlónyikorgást hallottam meg a folyosó felől, már a járásából felismertem, hogy Louis az, megállt az ajtóm előtt, majd bekopogott, és benyitott.
Figyelmen kívül hagytam, továbbra is a laptopomat nyomogattam, oda se figyelve rá.  Leült mellém, először a kijelzőre nézett, majd rám.
- Elmondanád, hogy mi a franc ütött beléd, Debbie? – értetlenkedett, mire az ujjam egy pillanatra megállt a pötyögésben, figyelmem a fiúra szegeződött. 
- Sose veszed magad észre?! Az zavar, ahogy beszélsz rólam mások előtt Louis, megalázó, nem is beszélve arról, hogy mennyire nem igazak a szavaid. – ráztam meg a fejem felháborodottan, mire halkan felnevetett. – Egy seggfej vagy Tomlinson – forgattam meg a szemem a gyerekes reakciójára.
- Te tényleg komolyan vetted, azokat, amiket oda kint mondtam Macknek? – vigyorgott. 
Szemeimmel őt szuggeráltam, és próbáltam megérteni a helyzetet. – Nem gondoltam őket komolyan – magyarázkodott, de csak rosszalló tekintetet kapott válaszul. - Figyelj Debbie, neki nem kell tudnia rólunk, egyáltalán nem tartozik ez rá – mondta Louis. 
A ’rólunk’ szóra automatikusan összeszorult a gyomrom, érdekes érzéseket váltott ki belőlem ez az egyetlen szócska, amit kiejtett a száján. 
- Akkor se kötelező seggfejnek lenned – erősködtem továbbra is. Bocsánat kérően felemelte kezeit, de az arcán továbbra is az az idegesítő mosoly ült.

KÉRDÉSEK:
1. Van olyan szereplő, akit nem szívesen láttok a történetben? Aki kevésbé színpatikus, vagy akár ellenséges?
2. Akad-e olyan, amit esetleg szívesen megtudnátok a két főszereplőről?
3. Melyik az a három szó, amivel jellemeznétek Louist, és Deboraht?
4. Van bármi a blogban, ami esetleg nem tetszik nektek, vagy kifejezetten zavaró?
5. Melyik volt idáig a kedvenc részetek, és miért?

Mindenkinek előre is köszönöm, aki veszi a fáradtságot és válaszol a kérdésekre, hatalmas ölelés! <3 :)

9 megjegyzés:

  1. 1. Nincs. Mindenkit szeretek.
    2. Hány évesek?
    3. Deborah: gyönyörű, megbocsátó és érzékeny. Louis: nagyképű (jó értelembe) szerelmes és hanyag :D
    4. Olyan nincs. Minden tökéletes.
    5. Megölsz./Játszol velem. mert imádom ahogy megfogalmazod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Hidd el lesz néhány negatív szereplő a történetbe.
      Amúgy húszas éveik közepén járnak mind a ketten, Louis olyan 25 éves, Deborah pedig nála egy- két évvel fiatalabb. :)
      Louis hanyag?:D Miért gondolod ezt? Erre kérek, majd még egy magyarázatot. :D
      Egyébként nagyon köszönöm, hogy vetted a fáradságot, és leírtad ezeket nekem! <3 :)

      Törlés
  2. Hey-hey! (és igen, képes vagyok mindig így köszönni xd)
    A rész kifejezetten tetszett, először Mack-re azt hittem, hogy Zayn :DD Pont a No Control-t hallgattam, mikor a rész elejét olvastam. :D
    Kérdések:
    1. Nekem az összes szereplő tetszik, egytől egyik. :D
    2. Igen, van; Louis miért egy érzéketlen farönk, kabátfogas, papucs, és seggfej? xd
    3. Louis: egy picit bunkó, beképzelt, de a szíve vajból van :D Deborah: elviseli Lou-t, ezért jó a tűrőképessége, vicces, kedves.
    4. Nem, nincsen.
    5. Az összes. Na jó, volt egy kifejezett kedvencem, ami a Fogadunk? volt. Hogy miért? Mert meghaltam a nevetéstől xd
    Ennyi lenne, remélem sikerült első kommentelőnek lennem :D
    Nagyon várom a folytatást, további szép estét kívánok! <3
    Legnagyobb rajongód,
    Easy xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Hey-hey!!! :D ( csak, hogy én is így köszönhessek egyszer.)
      Sajnos nem sikerült első lenned! :( Pedig én drukkoltammm...
      Nem te vagy az egyetlen akinek Zayn jutott eszébe Mackről, pedig biztosan sok sötétbarna szemű, holló fekete hajú ember él ezen a Földön. :D
      A második válaszodra, azt tudom csak mondani, hogy... ezek a jelzők, amikkel Louis illetem, csak szimplán a vicc kedvéért vannak beleírva a történetbe. Ezekkel Louis bunkó stílusát próbálom meg kifigurázni , Debbie által. :D
      A szereplőim jellemzésével nem vitatkozok, minden úgy van, ahogy te azt leírtad. :D
      Egyébként örülök, hogy volt kedvenc részed, én is imádtam megírni azt a részt, eléggé pörgős lett.
      Köszönöm, hogy mindig hűséges kommentelője vagy a blogomnak, és sajnálom, hogy nem sikerült első lenned, majd következőleg összejön Easy! :P <3

      Törlés
  3. 1. Igen, Mack most kifejezetten irritáló volt a számomra, azonban a csavar, amivel végett vetettél egy majdnem-nek a sztoriba bámulatos volt.
    2. Louis volt-e valaha szerelmes, hogy ekkora egy dick a nőkkel, és Debbievel, vagy csak szimplán kihasználja a helyzetét? Hány évesek?
    3. Louis: titokzatos, perverz, hanyag.
    Debbie: hirtelen haragú,megbocsájtó, manipulálható érzelmileg Louis által.
    4. Nincs olyan, a blog igényes, és tökéletes.
    5. Te tényleg ilyen béna vagy?
    Azért,mert ebben mutatkozott meg először, hogy Louis nem közömbös Deborah iránt érzelmileg, azt már tudtuk, hogy szexuálisan vonzódik hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Klaudiám! :D
      Végre! VÉGRE! Valakinek végre lett egy negatív szereplője, hihetetlen, már kezdtem megijedni, bár továbbra is csodálom, hogy senki se tett említést Lukekkal kapcsolatban.
      Nos.. Térjünk rá a kérdéseidre...
      - Louis volt- e már szerelmes?
      Hát... Ezzel a kérdéssel sikerült igazán kifognod velem, mert eddig sose gondolkodtam ezen, minden esetre a történetet nem befolyásolja... Azért ekkora ' dick' a nőkkel, mert el van szállva magától, nemes egyszerűséggel. Megszokta már, hogy mindent és mindenkit megkaphat, talán ezért nem tudja sokszor értékelni azt amilyen van, de ahogy kiderült néhány részből, vaj szívű, és ez az egész bunkó rossz fiú csak egy álca rajta. Tud ő kedves is lenni a nőkkel, csak jól titkolja.
      - Debbie volt- e már szerelmes?
      Ami azt illeti, valahogy Debbiet ennél keményebb csajnak tartom, nem az aki gyorsan szerelembe esik, és ugrál a rózsaszín felhőkön, szóval nem, Debbie még nem volt szerelmes. :D
      - Hány évesek?
      Ezt a kérdést már feltették előtted.
      Louis huszonöt év körüli, Debbie pedig egy-két évvel fiatalabb nála. :)
      Miért mondja mindenki Louista, hogy hanyag? Valaki magyarázza meg ezt nekem!!! :D
      Egyébként... Nagyon örülök, hogy valakinek feltűnt, annak a résznek a velős jelentősége, az egész résznek az volt az értelme, hogy lássátok, Louis nem teljesen semleges érzelmekkel bír Debbie iránt.
      Köszönöm a fáradozásod, hogy leírtad ezt nekem! <3
      xoxo

      Törlés
  4. Drága egyetlen Madisonom!(Még új nekem a név)

    (És a kedvesség is)
    Első sorban szeretnék gratulálni ehhez a fejezethez, mert fantasztikus lett, igazán megérdemled a dicséretet. Ezzel a majdnem...-mel tényleg felülmúltad önmagad. :D

    Na most akkor jöjjenek a kérdések.
    1. Louis, mindenképp írd ki a blogból, mert elviselhetetlen számomra. Viccet félretéve, nincs. Mindenkinek szerethető személyiséget alakítottál ki. Számomra a két barátnő Cloe és Sue még kicsit idegen, de tudom, hogy őket is megfogom szeretni. :D
    2. IGEN! Debnek van családja, vagy vannak szülei? Mert még sohasem hallottunk róluk, és még csak fel sem keresték őt. (Ezt már máskor is mondtam)
    3. Lou: humoros, rosszfiú(ez egy szó?!), nagyképű. Ennek ellenére is imádom, bár ezt nem kérdezte senki. :'D Debbie: cinikus, nagyszájú, sértődékeny.
    4. Például nem kéne elrontani ezt a tökéletes kinézetet a tartalommal. #túlméretezettego :'DDD Az elírásokat említeném, de most, hogy én vagyok a bétád, nekem kell erre figyelnem, más pedig nincs.
    5. Jujj ezt imádtam, amikor Deb felrázta az üdítőt vagy mit, és úgy adta Lou kezébe, akit arcon fröcskölt. Fene se tudja már mi volt a címe.

    Puszi,
    Bri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bri! :)

      Kedvességem határtalan, nem értem miről beszélsz!!! :D
      Nézzük a válaszokat...
      Sajnálom, hogy neked a két barátnő kicsit idegen, remélem a továbbiakban megváltozik a véleményed efelől.
      Ami Deborah szüleit illeti... Dolgozóban van a családi háttér kifejlesztése, de igyekszem változtatni a mostani állapoton, hamarosan hallasz a szülők felől.
      Köszönöm a válaszaidat Briana, minden felvetéseden igyekszek, majd változtatni, és persze köszönöm a remek béta munkádat, igazán jól végzed a dolgod. :)

      Törlés