2015. júl. 28.

Mindent megnyerni vagy mindent elveszíteni

Sziasztok! :D Furcsa módon ez a rész nem Debbie szemszögéből íródott meg, ezért is tartott egy kicsit több ideig a megírása. Remélem megéritek, hogy képtelen vagyok férfi aggyal gondolkozni, így igenis sokszor gondot jelentett, hogy most Louis néző pontjából látom az egész történetet. A fejezet alján már felsorakoztattam nektek a jól ismert kérdéseket, amivel kifejezhetitek a véleményeteket. Azért tartom ésszerűnek ezt a megoldást, mert így a kicsit 'szótlanabb' kommentelőim is tartalmasabb véleményt tudnak írni nekem, azzal pedig én is képes leszek fejlődni. :D Szóval MINDENKIT nyomatékosítva megkérnék, hogy írja le nekem a válaszait odalent. :) Nem is rabolnám tovább az időtöket, jó olvasást kívánok a fejezethez.


Louis szemszöge:

Elérkezett a legnagyobb megmérettetésem napja, a mindent eldöntő verseny, amin végre kiderül, hogy ki az idei év legnagyobb bajnoka. 
Debbie keze az enyémben pihent, miközben az öltözőm felé loholtunk, a biztonsági őrök próbálták tisztes távolságra parancsolni a tolakodó rajongókat, több-kevesebb sikerrel. Néhány kéz így is felém nyúlt, és próbálta leszaggatni rólam a ruhát, mindenki ölt volna azért, hogy egy másodpercre is megérinthessen, a hajamba túrtak és végig simították rajtam a kezüket. 
A két nagydarab kidobó igyekezett egy keskeny sávot hagyni nekünk, ahol át tudtunk jutni a tolongó tömegen, én elől utat törtem magunknak, amíg Debbie mögöttem kétségbeesetten megkísérelte tartani a tempót. Egyáltalán nem volt hozzászokva a körülötte lévő felforduláshoz, furcsállta, hogy idegen emberek érnek hozzá, és goromba szavakkal illették őt. 
Végre beértünk az öltözőmbe, ahol a ruhám, és a sisakom már elő volt készítve. Az asztalon többféle ételt tálaltak számomra, valamint egy palack vizet, amit szokásomhoz híven minden futam előtt megittam. 
Lecsavartam a flakon tetejét és egy húzásra megittam az üveg teljes tartalmát. Pulóverem ujjával megtöröltem a számat, miközben végig néztem Debbie formás lábain, ahogy az asztal előtt áll és az egyik péksüteményt eszegeti. Feszes pólót és rövidnadrágot viselt, ami kihangsúlyozta tökéletes alakját.
Lekaptam magamról a felsőmet, majd a nadrágomat is, míg Debbire nézve játékosan beharaptam az alsó ajkam, ő pedig kuncogni kezdett. 
- Izgulsz a verseny miatt? – kérdezte, mialatt a kezembe adta a hővédő ruhámat, amit az overál alá kellett felvennem.  Megráztam a fejem, majd pimaszul elmosolyodtam.
- Csak rád szoktam izgulni – röhögtem, mire megforgatta a szemeit és csak valami olyasmit sziszegett, hogy nem vagyok normális. 
Borzalmasan meleg volt, és semmi kedvem se volt felvenni magamra a tűzálló felsőt, így csak a nadrágot vettem fel, felé pedig a versenyruhámat.
Debbie felé kezdtem el sétálni mire elhomályosodott a látásom, de amint kettőt pislogtam ismét helyre állt.
- Minden oké Louis? – nézett rám Debbie aggódva, és a vállamra tette a kezét. Tudtam, hogyha most elmondom neki az igazat, nem engedi majd, hogy autóba üljek, ezért csak biztató mosolyt küldök felé, és bólintok egyet. 
- Minden a legnagyobb rendben – motyogtam neki, mire az nyugtalan tekintete lassan elhalványult és megkönnyebbült mosoly vette át a helyét. Megfogtam a csípőjét, és közelebb húztam magamhoz. – Az első sorban intéztem a helyed, hogy mindent tökéletesen láss. Miután kocsiba ültem odakísér téged Andrew – magyaráztam, ő pedig apró bólintással jelezte, hogy megértette, amit mondtam neki. 
Elengedtem őt, és a sisakomért nyúltam.
Elindultunk a pálya felé, ahol az autók már fel voltak sorakozva, a legtöbb ember a kilátón ült és az ütközetre várt. Mindenhol vakuk villogtak, és hangos sikolyok hallatszódtak a tömegből. 
Amikor Andrew messziről megpillantott rögtön felénk vette az irányt. 
- Tizenöt percünk van a kezdésig, készen állsz, hogy autóba ülj, Tomlinson? – kérdezte Andrew, de meg se várta a válaszom, Debbiere nézett. – Ő nem lehet itt ilyenkor, neked pedig már rég autóba kellene ülnöd. – Andrew fogta a fejét, majd sürgetően ránk nézett. Bólintással jeleztem neki, hogy vettem az utasítást, mire lenyugodott.
A hármas rajtszámú autómhoz mentem, majd mielőtt beültem volna megcsókoltam Debbiet. 
- Eldöntöttem – vettem komolyra a szót, ő pedig kérdőn nézett rám. – Legyőzöm azt a seggfejet, és aztán hazamegyek. – Folyamatosan tartottam a szemkontaktust, majd halvány mosollyal az arcomon, beültem a kocsiba.
Andrew elvezette Debbiet a helyére, aki teljesen értetlenül bámult vissza rám. Fogalma sem volt arról, hogy már az esküvő utáni két napban megbeszéltem Katnissel, hogy szeretnék találkozni anyámmal ma. A verseny lezajlásával úgy döntöttem hazalátogatok. 
- TÍZ PERC VAN A RAJTIG – mondták be, minek következtével egyre több ember gyülekezett a lelátókra. Nem volt több időm másra koncentrálni, rámarkoltam a bőr bevonatú kormányra, és lehunytam a szemem. – Az idei bajnoki címért vívott harc eddig két ember története. Mostanáig Tomlinson volt az esélyes, ezúttal azonban Luke Thomson is küzd a kupáért. Hosszú a verseny, és az idő egyre melegebb – ordította a hangosbemondó, én pedig felnéztem a lelátóra, ahol már Debbie is ott ült.
Elmosolyodott, mikor észrevette, hogy őt nézem, integetni kezdett, amiért bólintottam egyet felé, majd felvettem a sisakom.
- ÖT PERC VAN A RAJTIG – harsogta újra a bemondó. 
Minden autó felsorakozott a rajthoz, elkezdődött a visszaszámlálás, már csak egy perc volt hátra. 
Amikor libbent a fekete-fehér kockás zászló, ráléptem a gázpedálra és olyan sebességgel törtem ki a rajtból, hogy már a kezdeteknél előre jutottam. Még a sisakon keresztül is hallottam a tömeg tombolását, ami csakis nekem szólt. 
- Louis Tomlinson, és Luke Thomson szinte egyszerre hagyták el a rajtvonalat – mondta a tudósító. 
Luke hamarosan megjelent mellettem, és újra fej-fej mellett haladtunk, ekkor tűnt fel, hogy furcsa módon egyáltalán nem láttam ma Lukeot magam körül, olyan érzésem volt, mintha szándékosan került volna. Szokásához híven megpróbált leszorítani a pályáról, persze sikertelenül.
Egyre többször terelődött el a figyelmem, már nem tudtam szemmel kísérni az apró részleteket. Már, az időközönként elhomályosodó látásom egyre gyakoribbá vált, kába voltam, és hiába próbáltam küzdeni az álmosságom ellen csak még nyomottabbá váltam. 
Biztossá vált bennem, hogy ez nem a megszokott álmosság, amit akkor szoktam érezni, mikor keveset alszok, valami nem volt rendben velem, de tovább hajtottam.
Minden maradék erőmet összekaparva koncentráltam az összecsapásra, nem állhattam meg. Nem akartam tudomást venni a dolgokról, amik miatt nem tudtam teljes mértékben odafigyelni. Mindenképp fontos volt számomra a megmérettetés, így elhatároztam, hogy valahogy kibírom. 
Így küzdöttem a saját gyengeségemmel a tizenhatodik körig, a felállás továbbra is szinte változatlan maradt. Akármennyire is törtem magam, a pillantásom nem maradt az úton. A szemem másodpercenként csukódott le, és minél jobban próbáltam ellenállni a fáradtságnak, annál jobban eluralkodott felettem. 
A legélesebb kanyar következett, és már akkor tudtam, hogy nem fog menni. Nincs erőm bevenni azt a kanyart. 
Egy pillanatra hunytam le a szemem, legalábbis én úgy éreztem, a kezeim lecsúsztak a kormányról, és mire feleszméltem már késő volt. Az autó irányíthatatlanná vált számomra. Nem sok idő kellett, hogy a kocsi, azzal a gyorsasággal, amivel végig hajtottam, egyszerűen a korlátnak csapódjon. Semmit sem láttam már a szememmel, csak a hatalmas ütközéseket éreztem, ahogy a testem össze-vissza hánykolódik a kocsiban. Minden nagyon gyorsan történt, a kormány a mellkasomba fúródott, mire vért köptem fel. Az autóm lángokba borult, és éreztem, ahogy a tűz perzseli a bőrömet. Ordítani tudtam volna a fájdalomtól, de inkább csalódottságot éreztem. Semmi se érdekelt csak, hogy megnyerjem ezt a rohadt mérkőzést, de már reménytelen volt. Elszalasztottam az egyetlen esélyt, mindössze a figyelmetlenségem miatt, mert nem tudtam nyitva tartani a szemem.
Az egész autót fekete füst borította, eszeveszetten küszködött a tüdőm friss oxigénért, fuldokoltam. Az erős füst szaga égette a torkom, hörgött a tüdőm, és abbahagyhatatlan köhögésbe kezdtem. Mindenegyes köhögésnél éles fájdalom nyílalt a mellkasomba. Éreztem, ahogy a ruhám beleég a bőrömbe, felordítottam a fájdalomtól. A szemeimet képtelen voltam nyitva tartani, hangos sikolyok tompán szűrődtek be a kocsiba, majd valaki kinyitotta a járgányom ajtaját. 
- Louis! – Kiáltást érzékeltem a fülemmel, hangjából felismertem, hogy Luke az.
Hatalmas füstfelhő szállt ki az autómból, ami megvakította a riválisomat pár pillanatra, fájdalmasan felnyögött – Ne aggódj kimentünk – mondta, és egyre több versenyző zavart, és siettető ordítását hallottam meg mögüle. Ahogy felnéztem az ellenfelem ijedt arcát pillantottam meg, a biztonsági övemért nyúlt, de az már annyira felforrósodott, hogy csak nagyon nehezen tudta szétkapcsolni azt. A kocsim köré tűzoltók gyülekeztek és megpróbálták eloltani a tűzet.  
 - Szedjétek már ki! – üvöltötte valaki parancsolóan. Mikor végre sikerült szétkapcsolni a biztonsági övemet, két ember kihúzott a járműből. 
Kicsit távolabbról Debbie zajongására lettem figyelmes, mire feleszméltem. Három ember tartotta vissza, az egyik Andrew volt, hogy ne menjen közelembe, hisztérikusan próbált kiszabadulni a karjukból, de mindenki lefogta, mert túl veszélyes lett volna a lángoló kocsi közelébe jönni. Nyugtatgatni próbálták, de ő továbbra is könyörgött azért, hogy elengedjék. A válla rázkódott a zokogás miatt, lehajtotta a fejét, mondott valamit, de a beszédhangja érthetetlen volt. Utolsó erőt véve magán kicsavarta az egyik csuklóját, de a másikat továbbra is Andrew szorította. Kis kezét ökölbe szorította és egy hatalmasat ütött Andrew arcába, mire rögtön elengedték. 
- Őrült nő vagy Deborah! – kapott az orrához Andrew, Deb pedig rögtön felém rohant. 
Letérdelt mellém, éreztem, ahogy felemeli a fejem, és az ölébe helyezi. A kezei borzalmasan remegtek, ahogy az arcomat fogta, másodperceként sírógörcsben tört ki, egyik kezével a fejéhez kapott a tehetetlenségében. Már az ő arca is az én véremtől vált vörössé, a vér és a könnyei keveredtek, és az állán gyűltek össze, majd rám csepegtek. Az arca eltorzult a sírástól, a fogait szorosan egymáshoz feszítette, hogy elfojtsa a hangját. 
Szerettem volna, őt lecsillapítani, de amikor szólásra nyitottam a szám, csak hangtalan tátogás lett belőle, majd erőteljes köhögés. 
- Pssst… Tarts ki Louis, mindjárt itt lesznek a mentők. –  Az apró lány egész testében remegett a félelemtől.
Az összes végtagom zsibbadt volt, olyan szintű fájdalom járt át, hogy már egyáltalán nem éreztem semmit. 
Egyre sűrűbbé váltak a pislogásaim, szinte már nem is voltak nyitva a szemeim, ami Debbiet még jobban megrémítette. Szapora levegővételek közben szólalt meg.
- Szeretlek Louis. Ne hagyj itt kérlek – suttogta, majd a fájdalomtól összegörnyedt.
Szerettem volna válaszolni neki, de a szemhéjaimra súlyok nehezedtek, és végül lecsukódtak, mielőtt megtehettem volna.

KÉRDÉSEK:

1. Szerintetek Louis mitől nem tudott koncentrálni, mitől volt kába?
2. Bár ezt a kérdést már régebben feltettem, de a jelenállás szerint mi a mosatni véleményetek a két főszereplőről?
3. Szerintetek a fejezetek eléggé átélhetőek? Beletudjátok képzelni magatokat a jelenetekbe?
4. Szerintetek mi lesz ezek után Louisal? 

10 megjegyzés:

  1. Drága Madison!

    Bennfentesként hamarabb olvashattam el a fejezetet, mint bárki más, amiért nagyon különlegesnek érzem magam(haha). Nem mondom azt, hogy nagyon tetszett a fejezet, hisz itt egy hatalmas tragédia történt, aminek még mindig a hatása alatt vagyok. De azt meg kell mondjam, hogy remekül sikerült kivitelezned az egészet, gyönyörűen megírtad, és nagyon büszke lehetsz most magadra.
    Na, első kommentelődként válaszolok is az általad feltett kérdésekre.
    1. Mint ahogy mondtam, belső emberként nehéz erről nem tudni, de nem fogom most ide lepötyögni, és spolerezni, mert nem akarom előre lelőni a "poént".
    2. Én személy szerint nagyon imádom a két főszereplőt, rettenetesen a szívemhez nőttek a történet során, mint ahogy azt már többször is említettem. Lou elképesztően makacs, és kitartó saját magával szemben, amiért meg tudnám ütni, de nem teszek kárt a csinos kis pofijában. Deb pedig meggondolatlan, heves lányka, aki mindig kimondja, amit gondol, és nem kímél senkit. Imádom őket, tényleg! És ha egyszer vége lesz a történetnek, nagyon fognak nekem hiányozni.
    3. Van, amikor nem teljesen tudom beleélni magam a fejezetbe, ebbe az adott hangulatom, és a kevés leírásod is sok szerepet játszik. Tudom, magadból indulsz ki, mivel te is inkább párbeszédmániás vagy, mint én, de néha azért egy hosszabb érzelemmonológ, vagy helyleírás hiányzik. Viszont ebben a fejezetben megvolt mindez, szóval ügyes vagy! Nagyon szomorú vagyok, amiért Louis ilyen katasztrofális balesetet szenvedett, borzasztó volt olvasni a fájdalmait, csak úgy mint Debbiét. Most minden egyes szavadat átéreztem, szinte már nekem is úgy fájt, mint a két főhősnek.
    4. Hehe, erről is tudok, de csendbe maradok.

    Köszönöm, hogy olvashattam a részt, fantasztikusra sikeredett. Így tovább!

    Puszi, ölelés, meg minden egyéb nyálas dolog,
    Bri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bri! :D

      Hálás vagyok az elismerő szavaidért, örülök, hogy sikerült elnyernem a 'tetszésed' a résszel. Már amennyire tetszhet ez a rész... Viszont sajnos elégedetlen vagyok magammal. Szerintem egyáltalán nem sikerült úgy kivitelezned a dolgokat, ahogy terveztem. Úgy gondolom nem elég beleélhető ez az egész, de lehet csak én reagálom túl ezt az egészet.
      Sajnálattal olvasom, hogy kevésled a leírásokat, nos... igyekszek rajta, majd változtatni amennyire csak tőlem telik.
      Ellenben nagyon örültem, hogy ilyen pozitív dolgokat olvashattam tőled, borzasztóan jól tudnak esni a kommentjeid, amiket írsz nekem, mindig egy fajta motivációt kapok tőled, szóval köszönöm. ezt neked.
      Hálás vagyok a válaszaidért, és a jó kívánságokért! <3

      Törlés
  2. Hey-hey!

    Na jó, én most mentem meghalni. Tudtam - a trailer segített -, hogy meg fog történni egyszer ez a jelenet, de... de azt hittem, nem ilyen korán. :( Szegény Louis, legszívesebben helyet cseréltem volna vele.
    Válaszok:
    1. Egyet találok; Luke elkábította. (Ha ez igaz, akkor visszavonom Luke szívecskéjét.)
    2. Nekem is szívemhez nőttek a karakterek. :D Én egyáltalán nem akarom, hogy vége legyen, mert akkor sokáig fog hiányozni Lou makacssága, és Deborah szeleburdi személyisége.
    3. Van, amikor teljesen bele tudom képzelni magam a megadott helyzetbe, mint például most, de van olyan, amikor nem nagyon.
    4. Mi lesz vele? Félig-meddig felépül, aztán végleg letesz az autókról. Az is lehet, hogy visszamegy versenyezni. Ezt azért feltételezem, mert Tomlinson eléggé kitartó típus. De fogalmam sincs, úgyis összehozol egy tökéletes befejezést! :)
    További szép napot! <3
    Legnagyobb rajongód,
    Easy xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hey-hey Easy! :D

      Ha kérhetem ne halj meg azért... nem az volt a célom a résszel, hogy kinyírjam az összes olvasómat! :D Semmi szükség Louis helyébe lépni, hiszen ismered a srácot, minél közelebb van a halálhoz annál jobban dübörög benne az élet...
      Nagyon jól esik, hogy ennyire bízol bennem, hogy képes leszek tökéletes befejezést adni a történetnek, hát.... MEGLÁTJUK! :D
      Mindenesetre köszönöm a kommentedet, hatalmas ölelés a válaszokért ! <3

      Törlés
  3. Ne mááár!! Tudtam, hogy lesz valami baj, de azért most váratlan volt. Remélem nem készülsz megölni a főszereplőt!
    1. Szerintem is Luke van a dologban..Kinyírom xd :D
    2. Ebben a részben, lehetett a legjobban érezni, hogy mennyire szeretik egyást. Debbie aranyos és imádom őt. Louis meg ragaszkodó lett, Debbie iránt.
    3. Simán bele tudom képzelni. Nagy a fantáziám.
    4. Elmegy a kedve a versenyzéstől, de Debbie mindig ott lesz vele és segít neki mindenben. Idővel újra rá tudja venni Louis-t, hogy kocsiba üljön és ne csak vezetni, hanem versenyezni is használja azt.
    Ui.: imádooom az egész blogot. és siess a következővel ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anii! :D

      De márrrrr!!! A remény hal meg utoljára muhahahhaa! :D ( na jó lehet nem hajnali kettőkor kéne válaszolgatom a kommentekre, és talán még normális is lennék..)
      Nagyon örültem, hogy tetszett a rész, igyekszek sietni vele, talán valamikor vasárnap este olvasható... Ha szerencsétek van, akkor szombaton. <3

      Törlés
  4. Kedves Madison!
    Nagyon tetszett a rész, kicsit fura volt, hogy más szemszög, de a stílusod megmaradt, szóval no para.
    1. Sztem Luke valamit adott neki. Szemétláda
    2.Továbbra is szeretem a párosukat, és életszerűek a szereplők.
    3.Nem mindig tudok azonosulni a szereplőkkel, de mikor akció van a részekben, akkor nagyon, és az olyan részek amikor hiszti van, akkor én is ideges leszek.
    4. Szerintem csak nem ölöd meg a szereplőt, aki miatt olvassa mindenki a blogot. A sztori is szuper, de ne nyírd ki. Sztem a kórházban lesz kómában, és Debbieről kiderül, hogy terhes. 😃
    Na jó túlgondoltam. Várom a következő részt.
    Puszi, Klau.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeva DIA! :D

      Örülök, hogy tetszett a rész, sajnos a stílusomon képtelen vagyok változtatni, sokáig próbáltam férfi aggyal gondolkozni a rész közben, aztán rájöttem, hogy a férfiaknak nincs is agyuk, szóval feladtam! :D:D:DD Tudom, nyilván furcsa és szokatlan, de csak így volt megoldható, ezt kell szeretni.
      Viszont nem esett jól, hogy azt gondolod csak is Louis miatt olvassa mindenki a blogom, van pár kivételes példa... :D
      Ettől eltekintve köszönöm a kommentjeidet és, hogy a szar wifid ellenére is írtál nekem véleményt. :*

      Törlés
  5. Drága Madison!
    Bocsánat a késésért. Valószínűleg egészen szeptemberig ki fogok maradozni, ezért kérek előre is tőled elnézést. Most is nehezen jutottam géphez szóval letisztázom a dolgokat. :D
    Válaszok:
    1. Valami betegsége lehet, vagy hát nem is tudom... Nem figyeltem olyan túlzottan a részletekre bevallom.. :/ Biztos van valami logikus magyarázat rá!
    2. IMÁDOM ŐKET! (de ezt azt hiszem te is leszűrted mostanáig) :D
    3. Naná! Nem is kell megerőltetnem magamat, mert Debbie pont az a karakter, akit az ember könnyen megszeret. Ráadásul Louis sem egy könnyű eset, de ő teljesen más tészta. De én őt is imádom!
    4. Tisztáz mindent, Debbie-vel boldogok lesznek, Luke-kal kibékül és boldog lesz.. Jaj ötletem sincsen Madison, bocsáss meg! :D Nagyon kell dolgoznom az agyammal, hogy ki tudjak találni valamit. Egyszerűen defekt....

    Itt az ideje Mac-et is megmagyarázni! :D
    Mindig is éreztem valamicske rokonszenvet a mellékszereplők iránt, de Mac valahogy a menő srác haverja, aki jófej ráadásul szerintem Debbie-t imádja szivatni, belopta magát a szívembe! (nyugtass meg, hogy volt értelme ennek a mondatnak.. :,D) Az elején úgy éreztem, hogy Debbie össze fogja szűrni vele a levet és lefekszenek, vagyis Louis idegesítése gyanánt összemelegszik vele. Tudom, hogy furán hangzik! Mindenesetre Mac totál a kedvencem lett a főszereplők mellett. Persze alig volt benne a blogban, mégis hatalmas építőköve a történetnek. Remélem valamennyire érted, de én nagyon bírom őt. :D

    Jó lett ez a szemszög is.
    Nagyon sok puszi:
    Rowena :D

    UI: Ha Debbie terhes lesz, akkor én kiugrok az ablakon és azt üvöltöm, hogy "Megmondtam!" Na jó.. :D Ez kicsit már túlzás. :D

    VálaszTörlés
  6. Szia Rowena! :D

    A késésért természetesen egyáltalán nem neheztelek rád, az igazat megvallva hálás vagyok, hogy egyáltalán az akadályok ellenére is próbálsz nekem kommentálni! :) Nagyin sajnálom, hogy szeptemberig lehet, hogy nem is látok, majd tőled véleményt, de csak lesz valami!
    Igen, lesz rá logikus magyarázat, de majd csak a későbbi részekbe derül ki az igazság, arról, hogy Louisnak mi baja volt pontosan.
    Valójában nagyon jól esett azt olvasni, hogy szereted a Deb- Lou párost, és, hogy sikerült a mellékszereplőket is megszerettetnem veled! Az igazat megvallva azonban nagyon is furcsálom, hogy ennyire szereted Macket, hiszen tényleg nem alkotott túl nagy jelentőséget a történetben. Ne aggódj, biztosítlak róla, hogy még legalább egyszer fogod látni a storyban .. Elég furcsa elmélet volt azt képzelni, hogy Debbie, majd lefekszik Mackel, fogalmam sincs, hogy ez mégis, hogy gondoltad, mindenesetre jót szórakoztam rajta. Louis sose bocsájtana meg Macknek, ha ezt tenné Debbel. Nem is beszélve arról, hogy szerintem Deborah egyáltalán nem az a fajta lány, legalábbis igyekeztem nem egy ringyónak alakítani a karakterét.:D

    Nagyon-nagyon hálás vagyok, hogy még így nehezen is, de kommentáltál nekem! <3 Ja és ami Debbie terhességét illeti, fogalmam sincs, hogy ezt a pletykát ki kezdte el terjeszteni... :| és azt se tudom, hogy miből következtettek, szóval majd erre is kérek egy magyarázatot, de majd csak, ha lesz éped, vagy lehetőséged írni nekem!
    Ezernyi ölelés, és puszi. xoxo

    VálaszTörlés