2015. aug. 9.

A halál tornácán

Halihó! :D Nahát... Remélem, hogy az előző rész alkalmával sikerült igazán stressz helyzetbe hozzak benneteket. Rengeteg fenyegető üzenetet kaptam,azzal kapcsolatban, hogy, ha meg merem ölni Louist, akkor az én életemmel is végeztek. :D Gondolom mindenkit izgatott, hogy a szörnyű tragédia után most mi történik, majd a főhőssel, sajnálom, hogy sokat kellett várni rá, de egy viszonylag komor hangulatú rész megírása eltartott egy kis időbe. Nekem is kellett hozzá egy bizonyos hangulat, hogy átélhetővé tudjam tenni, már amennyire az tőlem telik. Szeretnék köszönetet mondani, akik vették a fáradságot, és leírták nekem a véleményüket kommentbe, esetleg privált üzenetbe, jó volt olvasni, hogy a rész sokak számára vált érzelemmel telivé. Továbbra is fejtsétek ki nekem a véleményetek odalent a komment részlegben, nem is koptatnám tovább a billentyűzetet, jó olvasást kívánok a részhez! :) 


Deborah szemszöge: 

Már több mint huszonnégy órája voltam ébren, a baleset jelenete újra és újra lejátszódott lelki szemeim előtt. Képtelen voltam feldolgozni egymagam, nem tudtam aludni, enni és inni sem, az agyam folyamatosan kattogott és ahányszor lehunytam a szemem magam előtt láttam az egészet. A fejem sajgott, a könnyeim már elfogytak, de a borzalmas érzései megmaradtak. Nem volt időm megmosakodni azóta, Louis vére az arcomra száradt, de jelenpillanatban ezt éreztem a legkisebb problémámnak. Minden olyan hirtelen történt, olyan magabiztosnak láttam a verseny előtt, most pedig egyetlen másodpercért is köszönetet mondok az égnek, hogy még az élők között tudhatom őt. Hihetetlen, hogy egy életerős emberből milyen rövid idő alatt lett tehetetlen. Olyan gyengének tűnik, akár egy újszülött csecsemő, aki nem tud magáról gondoskodni. 
Félelem és aggodalom kavarog bennem, rettegek attól, hogy talán elveszíthetem. Az állapota instabil, nem tudni, hogy felkel- e majd a kómából vagy sem. Ha tudnám, hogy mire számíthatok, nem félnék ennyire, lenne időm felkészülni a legjobbra, vagy ellenkezőleg, a legrosszabbra. 
Az életjelei megnyugtatóak számomra, jó hallgatni, ahogy a szívverése rendben van és a légzése is egyenletes.
Néhány orvos azt mondta, hogy a kómásak gyakran hallják, amit mondanak nekik, én pedig megpróbáltam hinni ennek az állításnak és remegő hangon, de beszélni kezdtem:
- Ha eszedbe jutna, azt gondolni, hogy nincs miért felépülni, akkor csak tartsd észben, hogy rohadtul hiányoznak a csipkelődős beszólásaid – mondtam, de a hangom hirtelen elcsuklott, kicsit megköszörültem a torkom, nagyot nyeltem, hogy folytatni tudjam. Nagyon nehéz volt elhinni azt, hogy hallja, amit mondok neki, szinte képtelenségnek tűnt. Válaszok nélkül, úgy éreztem magam, mint egy bolond, aki magába beszél. Tétováztam, többször is fontolóra vettem, hogy megéri- e jártatni a szám, de valami azt sugallta, hogy hall engem és érzi az érintésem.  – A családod hamarosan megérkezik. Ahogy értesítették őket, rögtön taxiba ültek, úton vannak már a kórház felé – fogtam meg Louis kezét és gyengén megszorítottam, hogy érezze, hogy itt vagyok neki. Végig néztem rajta.  A fején mindenhol zúzódások voltak, a bal karjában a csontok szilánkosra törtek, ahogy a jobb lábában is. Néhány bordája is megsínylette a hatalmas ütközést, nehezen veszi a levegőt és tudom, ha nem lenne benne elegendő morfium a fájdalom elviselhetetlenné válna. Pontosan úgy festett, mint aki a halál tornácán ácsorog. Az ajkai majdnem, hogy fehérek voltak, az arca pedig sokkal sápadtabb volt a megszokottnál.  A testét rengeteg helyen égési sérülések borították, amit az orvosok már próbáltak helyrehozni. Szinte már képtelenség volt számon tartani, hogy hány életmentő műtétet végeztek el rajta, mégis mindegyikért hálás vagyok.
A folyosóról hangos lábdobogás volt hallható, még az épület falai is beleremegtek a visszhangzó léptekbe.
Három ziháló ember lépett be az ajtón, az arcukon csupa aggodalommal, Katniss, és a szülei.
Katniss a szája elé kapta a kezét, a látvány őt is sokkolta. Remegve a hajába túrt, félt közelebb merészkedni, így csak tehetetlenül állt ott Louisra meredve, nem volt felkészülve arra amit látott, talán nem is lehetett rá felkészülni.  Akármennyire is rémült volt, az arca bátorságot tükrözött, nem sírt, nem mutatta magát gyengének, azt hiszem ezt a tulajdonságát Louis-val együtt az apjuktól örökölték. 
Louis apjának arca rezzenéstelen volt, mégis annyi érzelmet tükrözött, szorongást, rettegést és sok számomra ismeretlen érzelmeket, amit csak egy apa érezhet a fia iránt. A lélegzetem is elakadt a tekintetétől. Nagyon lassú araszoló lépéssel közelítette meg a fia ágyát. Azt hiszem, egy szülőnek semmi nem okoz nagyobb fájdalmat, mint amikor a saját gyermekét látja szenvedni, Louis anyjának a szemeibe is ezt a fajta félelmet véltem felfedezni. Az alsó ajka megremegett, sietve ment oda az ágy mellé, majd Louis vállára helyezte apró kezeit. Gyengéden meglökdöste, mintha csak az álmából akarná felkelteni a haldokló fiút.
- Fiam… - motyogta először halkan, majd látva, hogy nem reagált a lökdösésre újra szólítgatni kezdte. – Louis! – mondta valamivel hangosabban, és egyre erőteljesebben rázta Louis mellkasát, ami a törött bordái esetében egyérműen nem lehetett túl kellemes. Egyetlen másodpercre tudtam elkapni Louis anyjának tekintetét, pánik és rettegés látszott benne. Képtelen volt feldolgozni, amit látott, egyre hisztérikusabbá vált, már szinte kapkodta a levegőt, hangos zokogásba kezdett, de reménykedve tovább szólongatta a fiát és közbe próbálta felkelteni.  Szinte pánikszerűen kiabálta újra is újra Louis nevét, én pedig a félelemtől megdermedve figyeltem a jelenetet. Talán ez volt életem eddigi legmegrázóbb pillanata, fogalmam sem volt, mit kéne tennem, vagy, hogy közbeléphetek- e egyáltalán. 
- Téged nem veszíthetlek el – ordította fájdalmasan, az arca a sírástól teljesen eltorzult, görcsösen szorongatta Louis kórházi ruháját. Össze volt zavarodva, nem volt képes határt húzni a múlt és a jelen között.
Hangosan szívta be a levegőt, mintha valaki fojtogatná, egész testében remegni kezdett. Katniss gyorsan cselekedett, sietve az anyjához ment, finoman elhúzta Louistól, majd szorosan átölelte.
- Anya… - suttogta Kat, majd még szorosabban ölelte anyját.  – Nem fogjuk őt elveszíteni – mondta olyan magabiztossággal, mintha meggyőződése lenne arról, hogy Louis felépül. Legbelül ő is tele volt kételyekkel, és aggodalommal, de mégis sikerült minket megnyugtatnia.
Nem tudtam, hogy mennyire fájdalmas lehet egy anyának feldolgozni azt, hogy az egyik gyereke halott, egy másikat pedig haldokolni látja. Amikor egy gyerek meghal, a szülő vele együtt veszít egy darabot saját magából. 
A szívem teljesen összeszorult. Valahányszor arra gondoltam, hogy a Louis-val egykorú fiúk büszkén hánytorgatják, hogy nincs szükségük anyai gyöngédségre, pusztán azért gondolják így, mert sose érezték, hogy milyen elveszíteni egy anyát. Louis puszta bűntudatból nem tudott a családtagjai szemébe nézni, ötlete sem volt arról, hogy valójában mennyire szeretik őt, nem tudta, hogy a szülők képesek megbocsájtani neki, így kénytelen volt, a saját lábára állni és egyedül helytállni mindenféle támogatás nélkül.
Katniss halk szavakkal nyugtatgatta anyját, én pedig még mindig a történtek hatása alatt voltam. Rájöttem, hogy a szobában mindenki attól retteg, hogy talán Louis nem kel fel többé, kételyek gyötörték az egész családot.
Pár perc elteltével Katnissnek sikerült megnyugtatni anyját, aki már csak egy zsebkendővel itatgatta fel a könnyeit. Halkan hüppögött, miközben le sem vette a szemeit fiáról. 
A szülők teljesen láthatatlanként kezeltek, úgy néztek át rajtam egy darabig, mint az üvegen, azonban Louis apja furcsállva nézett végig rajtam, hiszen teljesen ismeretlen voltam számára. Kicsit felhúzta a szemöldökét, pontosan úgy, mint Louis, most vettem észre, hogy mennyire hasonlít rá. A szemeit, és az arcmimikáját teljes mértékben tőle örökölhette. Az arcomat vizsgálta, hiszen tiszta vér voltam és épp úgy néztem ki, mint aki az egész estét végig sírta. A szemeim be voltak dagadva, már szinte fájdalmasan égtek. 
- Te meg ki vagy? – vetette nekem oda a kérdést és ekkor jöttem rá, hogy még a hangja is hasonlít Louis-éra, szinte elkeserítően rá emlékeztetett. Olyan váratlanul ért a kérdés, hogy megszólalni se tudtam, csak habogás hagyta el a számat, így inkább Katniss válaszolt helyettem.
- Ő itt Deborah Hills, Louis barátnője – mondta Katniss könnyedén, majd biztatóan felém biccentett a fejével. 
Amikor Louis apja megtudta, hogy a barátnője vagyok, csak nemtörődöm stílusban legyintett egyet, egyáltalán nem vett komolyan, hiszen Louist ismerve nem tartottak túl sokáig a kapcsolatai. 
Felálltam, hogy kezet nyújtsak felé, pedig már régen más felé tekintgetett. 
Katniss kicsit oldalba bökte, hogy noszogatásra bírja apját, aki végül elfogadta a gesztusom és duplán megrázta a kezem. 
- Oliver Tomlinson – mutatkozott be nyersen és egy nagyon erőltetettnek tűnő mosolyt villantott. – Ő pedig a feleségem, Adaline – mutatott a háta mögé, mire az öregedő nő csak biccentett egyet a fejével. 
- Nagyon örülök – bólintottam. 
Mr. Tomlinson képtelen volt levenni a szemeit a vérrel borított arcomról és láttam rajta, hogy egyre jobban frusztrálja a dolog.
- Megkérdezhetném, hogy mitől véres az arcod? – kérdezte, én pedig keserűen oldalra húztam a szám, a kezeim rögvest remegni kezdtek a fejemben lévő emlékek miatt. Ez az egyetlen kérdés felidézte bennem a balesetet és Louis arcát mielőtt teljesen eszméletét vesztette. Szinte átéreztem a gyötrődését a csontjaimban. Emlékeztem a fájdalomtól eltorzult arcára, és ahogy beszélni próbált hozzám, de egy szó se jött ki a száján. Talán sose tudom meg, mit próbált közölni velem.
Éreztem, ahogy a szemem könnybe lábad, beharaptam ajkaim, amiknek fémes íze volt a vértől és fintorgásra késztetett.
- Ott voltam, mikor történt a baleset – válaszoltam, de a hangom ismét megremegett a torkomon lévő gombóc miatt.  
- A versenyen? Hogy történt pontosan? – kérdezte Oliver, a hangja tele volt kíváncsisággal és ő maga megválaszolatlan kérdésekkel. Hatalmas erőt vettem magamon, mély levegőt vettem, hogy végig tudjam mondani. Három érdeklődő és türelmetlen, félelemmel teli szempár szegeződött rám. Már közel sem éreztem magam láthatatlannak, most mindenki rám figyelt és a válaszomat várta. 
- Egy előre elkönyvelt versenyként indult, teljesen normális mérkőzésként kezdődött, de egyszer csak…  - mély levegőt vettem, a beszédem szaggatott volt, és kusza. A szemeimből újra könnyek kezdtek folyni, pedig már azt hittem rég elfogytak. – Louis elvesztette az irányítást a kocsi felett – az utolsó szónál a torkom már úgy szorított, hogy képtelen voltam tovább mondani. Rettenetes szégyenérzetem volt, amiért pont előttük kezdek el zokogni. A székre rogytam és a térdemre könyökölve az arcomat a tenyerembe temettem. A vállam rázkódott, a könnyeimtől semmit sem láttam, csak elmosódott alakokat. 
A rosszul lét kerülgetett, a gyomrom felkavarodott, de nem volt mit kihánynom, hiszen semmit sem ettem. Borzasztóan szédültem, az egész tér imbolygott körülöttem, alig bírtam magam megtartani a széken. Fáradt voltam, a szám száraz volt, a gyomrom pedig folyamatos korgással jelezte, hogy mennyire éhes vagyok, mégis úgy éreztem, hogy nem mehetek el mellőle, vele kell maradnom. 
- Deborah Hills, most azonnal menj ki a mosdóba, mosd meg az arcod és a kezed – sietett oda hozzám Katniss, és a homlokomra helyezte a tenyerét, hogy megnézze, nem vagyok- e lázas. A keze kellemesen hideg volt, kicsit megnyugodtam tőle. – Egyél is valamit, falfehér vagy – segített fel a székről Katniss, de aligha éreztem úgy, hogy sokáig talpon tudok maradni.
Sietve kitessékelt engem a folyosóra, én pedig betartva az utasításait a mosdó felé igyekeztem. 
Végig szédelegtem a folyosón, ami viszonylag kihalt volt. Bementem a mosdóba, és belekapaszkodtam a mosdókagylóba, hiszen az ájulás határán voltam. Homályosan láttam, felnéztem a tükörre, és szinte horrorfilmbe illő ábrázatom volt. Pontosan úgy néztem ki, ahogy Katniss leírt. Sápadt voltam, vérrel borított volt az arcom és a szemeim hatalmasra voltak dagadva. Az arcomon a szemfestékem gyűlt össze.
- Miért történik ez…? – motyogtam a tükörképemnek, és megnyitottam a csapot. A vízsugarat rögtön a hideg felé irányítottam. Ahogy lemostam a kezemről a vért, a víz vörösre változott és úgy folyt le a lefolyón. 

13 megjegyzés:

  1. Drága MADison!
    Köszönöm, hogy hétről-hétre, napról-napra egyre több meglepetést és ezzel együtt újabb egyre több várakozást okozol!
    Grat az új külsőhöz, szép munka! 10/10
    Kínozz még sokáig ugyanilyen várakoztatással, mint most!
    Maradok ...
    .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, izé.. :D hello penGGe!:D

      stop it!
      Ugyan menj már, én örülök, hogy fáraszthatlak vele. :D A várakozást azonban kikérem magamnak, nem kell többet várni, mint általában, maximum többnek tűnhet. Sajnos nekem is nehezemre esik sokszor ilyen hangulatot felvenni, így nincs könnyű dolgom.
      Minden esetre .. ne hagyj el soha.. , és nagyon köszönöm a kommentedet, valamint a feliratkozásodat. :) A dicséreteket pedig átfogom adni a két csajszinak, köszönjük.

      .
      .

      Törlés
  2. Drága, csodálatos Madisonom!
    Csodálatos külső, megható sorok. Mennyire örülök, hogy van egy laptopja az én drága apukámnak és, hogy van olyan idő amikor az öcsém magamra hagy.. (na hát ez nem teljesen igaz.. elkezdett kiabálni, hogy mi az a férfi mozgókép ott oldalt, ami ugye Louis és hogy biztos "ronda dolgokat" nézek..) :,D
    Nos hát az előbbi részhez írtad, hogy Debbie-t nem ringyónak szántad. Tudom én! :D Én sem néztem annak, de annyi kevésbé reális blogot olvastam már, hogy még ezt is elbírnám képzelni.. Ez a lefekvős dolog nem tudom honnan jött, ne is kérdezd.. :D A terhességet, pedig a kommentekben láttam és én is eljátszottam a gondolattal, hogy milyen lenne már, ha Debbie szülne egy kicsi Tomlinsont és ajj.. Az olyan cuki lenne! :3 (bár most elvileg lesz gyereke a valóságban, de néha ezt az Eleanor-ral "folytatott" kapcsolatát is megkérdőjelezem.. Ez az egész olyan kamunak tűnik.. :/ ) Ha belegondolok végül is szerintem Debbie nem az a fajta, aki megfeledkezne és "elrontaná" a fiatal korát. Nos, ennyi lettem volna. :D Annyira várom, már a következőt!!
    Puszi:
    Rowena

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága, Egyetlen Rowenam!

      Az előző kommentednél említetted, hogy nehezedre esik majd a vélemények írása, szóval most nagyon megörültem, mikor láttam, hogy írtál nekem! <3
      Hát furcsa öcséd lehet, ha szerinte Louis ronda dolog... :D:D:DD Lehet, hogy jól sejtette szegénykém és tényleg nem neked való ez a blog, tele van mindenféle borzalommal és 18+-as részekkel is. :D Valahogy eltudtam képzelni ezt a jelenetet a lelki szemeim előtt, és elég viccesen hat. Fogalmam sincs, hogy tudsz így olvasni, hogy valaki ordibál melletted, lököttek vagytok.:D
      Másfelől köszönöm az elismerést, örülök, hogy tetszett a rész, annak pedig pláne, hogy a designel is meg vagytok elégedve, remek munkát végzett Briana és Mircsi. :)
      Ez a Mackes dolog pedig még mindig sokkol engem. Sajnos, én is sok olyan blogot olvastam, amiknek nem volt szinte semmi realitása, borzalmasak tudnak lenni. :D
      A terhességes dolog pedig a másik fele, nagyon sokan írták, hogy ez mennyire jó lenne... Nem gondolom, hogy így a káosz közepette még ezt is be kéne ide zsúfolnom, hogy még ezért is aggódhasson Deb, de azért majd még elgondolkozok ezen. :D
      Louis William Tomlinsonra pedig teljes mértékben ki vagyok akadva, hogy ennyire felelőtlen volt, hogy teherbe ejtette Brianat.. Bah, reménykedek, hogy bejelentik, hogy téves riasztás, vagy valami, mivel egyáltalán nem szimpatizálok én se Brianaval. Szerintem Eleanor nem sok vizet kavart, szóval engem sose érdekelt, úgy igazán a kapcsolatuk, bár tény , hogy Eleanor sokkal jobb, mint a jelenlegi állapot...
      Köszönöm a kommentedet, édes vagy, hogy még így apukád laptopjáró is írtál nekem. <3

      Törlés
  3. Kedves Madison,
    hol is kezdhetném, a rész csodás volt, mint mindig. Debbie erős csaj és szegényt sajnálom, hogy szerelmes lett, és a pasi most kómában van. Louis állapotáról viszonylag keveset tudtunk meg, vagyis én kevésnek érzem az információt, kicsit többet erről. Fura még Louis családja is egy picit, Katniss persze nem, csak a többiekről eddig egy szó sem esett. A részből hiányoltam még Louis menedzserét is, hiszen egy ilyen balesetnél minimum, hogy bemászik a kórházba, és a paparazzikat is hiányoltam. A rész kellően drámai lett, Debbie helyzetét át lehet érezni. Szóval a rész király lett! Várom a következőt!
    Puszi,
    Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *Louis családjáról szó volt,csak nem szerepeltek. Bocsi, javítom magam.

      Törlés
    2. Szia Klau! :D

      Örülök, hogy tetszett a rész.Debbie erősségét nem vitatnám, és abban is egyet értek, hogy kicsit kevés infót tudtatok meg eddig Louis állapotáról, ezen majd igyekszek változtatni.
      Ellenben az nem igaz, hogy Louis családjáról kevés szó esett, maximum még nem szerepeltek (Katnissen kívül). Leírtam, hogy mi történt Louis anyjával és azt is, hogy Louis miért nincs jóba az apjával valamint, hogy miért nem tartja a kapcsolatot a szüleivel. Most majd kicsit jobban megismerhetitek őket talán. :D
      Viszont túl sokat mindent akarsz egyszerre, nem tudom egy részbe belezsófolni Louis összes látogatóját, először a család, aztán majd jöhet a többi. Ne aggódj lesz Andy is. A paparazzikat eleve be se engedik, de azokra is gondoltam, szóval lesznek.
      Örülök, hogy sikerült beleélhetővé írnom a részt és annak is, hogy írtál nekem kommentet. Király véleményeket írsz, mert sose teljesen pozitív, így tudok fejlődni, bár a legtöbb dolgot amit leírtál, már gondoltam rájuk, csak még nem tartok ott. :P
      ÁÁÁ ahogy megírtam a kommentet a végén láttam, hogy javítottad magad, akkor nem szóltam semmit! :D :D

      Törlés
  4. Kedves Madison!
    Hogy is fogalmazzak... Ez a rész egyszerre volt csodálatos és nyomasztó. Komolyan, szinte minden mondattal olyan hatást gyakoroltál rám, hogy már én is majdnem elsírtam magam. Kíváncsi vagyok, hogy mi fog történni Louissal, és hogy Deborah hogy fogja majd átvészelni mindezt.
    Siess a kövivel! :) <3

    Puszi,
    Daisy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Daisy! :D
      Borzalmas ember vagyok, hogy ilyen lelki terror alatt tartom az olvasóim, hogy minden résznél sírni kívánkoznak. :D Deeee háttt.... ez volt a lényeg, nem? Komolyan el sem tudom képzelni, hogy mi lett volna, ha esetleg rögtön megölöm Louist, ott a verseny helyszínén.
      Nagyon boldog vagyok, hogy a rész kíváncsiságot szült benned és, hogy várod a folytatást.
      Nagyon köszönöm, hogy leírtad a véleményed, sokat jelent ez nekem. Próbálok sietni a résszel! <3

      Törlés
  5. Ahogy megígértem írok :) Imádom. Ez a rész "dobbenti" rá Debbie-t, hogy mennyire fontos is neki Lou. Hogy nélküle talán a semmi se lenne, olyan.
    Imádom amit csinálsz :)) ♥

    VálaszTörlés
  6. Szia Ani. :) Bocsi, hogy csak most válaszolok, de csak most láttam, hogy írtál nekem. :D
    Köszönöm, hogy végül írtál, hálás vagyok! <3

    VálaszTörlés
  7. Kedves Madison!

    Először is: Rettentően sajnálom, hogy az ezelőtti részekhez nem írtam megjegyzést, de sajnos nem voltam itthon. Viszont, amikor hazajöttem, s láttam, hogy megérkezett/megérkeztek az új részek, akkor borzasztóan megörültem. :D És eddig a szent pillanatig én abban a tudatban éltem, hogy nyomot is hagytam magam után, de szerintem nem küldte el a megjegyzést, mert telefonról írtam. De! Most 100% hogy rendesen el fogja küldeni. :DD

    És végre a sztoriról: IMÁDOM! :D *-* <3 Egyszerűen alig bírom kivárni, hogy megírd a következő rèszt, annyira izgat, hogy vajon mi lesz Louis és Debbie történetével. :)
    So, kérlek siess a következô rész megírásával, mert vannák ám elég türelmetlen olvasóid is! :DD
    Puszi,
    Hope~

    VálaszTörlés
  8. Sorry :$ Komolyan mondom én tiszta hülye vagyok:DD Azt hittem, hogy ehhez a részhez írtam kommentet, de nézem: sehol sincs. Ezután elolvasom a következő részt ( mégegyszer ), s látom, hogy ott van az a kommentem, amit ennél a résznél kerestem. :DDD Szóval ez az előző komment teljesen felesleges :DD Mégegyszer : SORRY :D
    Puszi,
    Hope~

    VálaszTörlés