2015. aug. 17.

Nem múlt el a hiánya

Drágáim! El sem hiszem, hogy átléptük a hatvan feliratkozót, mérhetetlenül boldog vagyok most ezért! Hálám jeléül hoztam nektek egy kicsivel hosszabb bejegyzést, amivel megköszönhetem ezt Nektek! :D Nem is húznám tovább az időtöket, kérlek titeket, ha akad néhány szabad percetek, akkor hagyjatok nekem vélemény a kommentek között, előre is köszönöm és jó olvasást kívánok az új részhez! <3

A hatodik napra a kóma már annyira megváltoztatta az arcát, hogy alig ismertem rá. Teljesen lefogyott, kiugró arccsontjaival úgy festett, mint egy anorexiás modell. Teljesen elveszettem a reményt, ahogy láttam őt egyre jobban leépülni. Naponta egyszer kellett áttornáztatnunk, hogy elkerüljük a felfekvéseket, ez volt a nap legnehezebb pontja, hiszen mindenhol csövek álltak ki belőle és egyáltalán nem volt könnyű őt megmozdítani.
Az orvosok nagy esélyt adtak arra, hogy, ha felkel, akkor teljesen felépül, és ép marad, ami elég jó hírnek számított. Gyakran hallottunk azonban olyan esetekről, hogy valakinek a személyiségét teljesen megváltoztatta a kóma, más ember lett belőle mikor felkelt, és én éppen ettől rettegek, hogy elveszítem a régi Louist.
Váltogattuk egymást, délelőtt Katniss, délután a Tomlinson házaspár, este pedig én virrasztottam Louis mellett. Mindannyiunknak voltak nagyon nehéz pillanatai, feladatai, amiket el kellett lássunk, hogy a lehető legjobb állapotba tudjuk tartani Őt. Nem szabadott engednünk, hogy tovább szívódjanak le róla a kilók és azt se, hogy az izmai teljesen elsorvadjanak. Sose hagytuk őt egyedül, rengeteget beszéltünk hozzá, gyakran megérintettük őt, simogattuk és masszíroztuk. 
A látvány megszokhatatlan volt, akármikor megpillantottam Louist, nem tudtam elhinni, hogy ő az.
Lassan nyolc óra lett és már úton voltam, hogy leváltsam Tomlinsonékat. Utáltam mindennap bejönni ide, gyűlöltem látni azt a rengeteg beteg embert magam körül, az egész kórház képviselt egy  olyan hangulatot, amit nem tudtam megszokni, mivel a halált juttatta eszembe, és a falak is fájdalmat sugároztak magukból. Bármit is tettem, képtelen voltam nem észrevenni az aggodalmat a többi ember arcán, akik a szeretteik miatt jártak ide, ahogy én is. Gyakran hallottam zokogó emberek jajgatását, halk sikolyokat, és zavart, zagyva párbeszédeket.
Elegem volt mindenből és azt kívántam bárcsak vége lenne, ennek az egész rémálomnak.
A folyosón lépkedtem, Louis szobájának ajtaja csak egy résnyire volt nyitva, halk férfihangot hallottam kiszűrődni onnan, mire megálltam az ajtó előtt és bekukucskáltam a résen. Louis ágya mellett Oliver állt, nem látott meg engem, így ügyet sem vetve rám beszélt tovább Louishoz. Talán illetlenség kihallgatni mást, de valami mégis ott tartott engem. 
- Nem halhatsz meg – mondta Oliver szinte alig hallhatóan. – Még vár ránk egy hosszas beszélgetés, fiam – érintette meg a vállát, és kicsit megszorította, afféle biztatásképp.
Eltátottam a számat, amikor Oliver ezeket a szavakat ejtette ki a száján, bármikor láttam őt Louis mellett az arca rendszerint semmitmondó volt és általában csöndes maradt, most azonban minden érzése rá volt írva, olyanokat mondott, amit sose hallhattam még tőle. 
Akkor tudatosult bennem, hogy félt megmutatni az érzéseit, már rég nem haragszik Louisra, most tudta meg igazán milyen érzés, mikor elveszítheti  az egyetlen fiát.
Lehajtotta a fejét, így nem láthattam az arcát. Mivel már nyolc óra volt, ezért kettőt kopogtam az ajtón, mintha még csak most érkeztem volna.
Oliver rögtön felkapta a fejét, a szemei vörösek voltak és csillogtak, mikor rám nézett. Keserűen elmosolyodott, és zavartan a kezeit a zsebébe csúsztatta. 
- Máris nyolc óra van, igaz? – pillantott az órára, én pedig aggódva néztem rá. Bármennyire is próbálta leplezni az érzéseit, tisztán látszott rajta a szomorúság.
- Minden rendben? – kérdeztem aggodalmaskodva, ő pedig bólintott egyet.
- Természetesen, mindent elintéztem, Louist már megfürdettük és a … - kezdett bele, de én félbe szakítottam.
- Most nem Louisról van szó, hanem rólad. Az érdekel, hogy te hogy érzed magad – próbáltam kicsit elvonatkoztatni a valóságtól, és nem csak Louis-val törődni, hanem azokkal is, akik szeretik őt. Oliver pár másodpercig csak döbbenten nézett rám, aztán hebegve beszélni kezdett. 
- Jól vagyok, csak… kicsit fáradtnak érzem magam. - Tudtam, hogy ez nem a teljes igazság, de nem akartam tovább faggatózni efelől, tényleg fáradtnak tűnt, valószínűleg ő se tud nyugodtan aludni az utóbbi időkben. 
Fejbiccentéssel jeleztem, hogy megértettem, amit mondott.
- Adaline? – érdeklődtem a felesége holléte felől.
- Lepihent. Nehezen tud aludni, gyakran kap pánikrohamokat, rémálmok gyötrik. Rengetegszer keresi Louist és olyankor képtelenség neki elmagyarázni, hogy mi történt. Összezavarodik, ha megpróbálom vele megértetni a helyzetet, hiszen semmire sem emlékszik. Vannak jó pillanatai, de sokszor borzasztóan elveszíti a fonalat – préselte össze ajkait Oliver, és beletúrt barna hajába, amibe már sok ősz hajszál vegyült. 
Fanyar mosolyra húzta a száját és próbálta elhitetni, hogy minden a legnagyobb rendben. Louis-éhoz hasonló kék szemeinél megjelentek a szarkalábak, szája szélén pedig a mosoly ráncai, amitől majdnem őszintének tűnt a mosolya.
- Nagyon sajnálom – mondtam együtt érzően, hiszen borzalmas lehet egy hozzá hasonló beteg emberrel együtt élni. Oliver semmitmondóan legyintett, majd fáradtan ásított egyet, miközben a kezébe vette a széktámláján hagyott farmerkabátját. Belebújt a vékony anyagba, majd rám vezette a tekintetét.
-  Alszok néhány órát, telefonálj, ha van valami baj – dörzsölte meg a jobb szemét, nekem pedig a baj szó megütötte a fülem, a gyomron egészen picire összerándult és szorongást váltott ki belőlem.
- Rendben – mondtam tömören, jelezve, hogy megértettem, amit mondott nekem. Ezek után intett egyet felém, és elhagyta a szobát. 
Louis ágyához mentem, az arca szokásos módon rezzenéstelen volt, de már megtanultam együtt létezni ezzel a tehetetlen állapottal, és úgy kezelni őt, mintha egy normális életet élő ember lenne. Közel hajoltam hozzá és egy puszit nyomtam az arcára, amin lila zúzódás foltok voltak. Leültem az ágya szélére és megigazítottam a takaróját. 
-  Apád amennyire kőszívűnek látszik, annyira érzelmes? – kérdeztem, de nem vártam tőle választ, csak mindenképp hozzá akartam szólni. Hiányzott a hangja, és ő maga is mindennél jobban. 
A csöndet a telefonom búgó rezgése törte meg, sietve kikaptam a zsebemből a készüléket és a fülemhez emeltem.
- Szia, Sue - szóltam bele fáradt hangon. 
- Szia. Hallottuk a katasztrófát. Nagyon sajnálom, Deb… - tartott rövid szünetet. A hangja tele volt együtt érzéssel, így tudtam, hogy őszintén gondolja. Mivel nem válaszoltam neki tovább folytatta. - Azonnal bemennénk, persze csak, ha nincs ellenedre. Kivettünk egy szabadnapot, és már reggel délelőtt meg is jelentünk a kórházban, de egy lány azt mondta, hogy te csak estefelé leszel – magyarázta Sue és rögtön tudtam, hogy Katnissel találkoztak reggel. – Sajnálom, hogy eddig nem jelentkeztünk, de egészen idáig ki se látszódtunk a munkából – mentegetőzött a lány, mire gyorsan a szavába vágtam.
- Semmi baj Sue, megértem – jelentettem ki könnyedén, hiszen tisztában voltam vele, hogy hol dolgozik. – Itt leszek, jöhettek bármikor – a hangom semmitmondó volt, ami kicsit megijeszthette a barátnőmet. 
- Rendben sietünk, épp Cloera várok, hogy végre ideérjen hozzám és együtt indulhassunk, de már megint késik – mérgelődik Sue még pár mondatot, aztán egy köszönés és egy ’sietünk’ után lerakta a telefont. 
Fogalmam sem volt, hogy mivel tölthetném azt a kis időt, amíg ide nem érnek, Oliver tényleg mindent elintézett Louis körül, nem volt semmi dolgom vele. Kicsit megigazítottam neki a párnáját, hogy kényelmesebb legyen. Kócos barna tincseit átfésültem ujjaimmal és a füle mögötti részre adtam egy csókot. Mélyen beszívtam a hajának illatát, de a jól ismert Louis illat helyett csak a kórházszagot éreztem már rajta, ami megrémisztett.
Leültem az ágy melletti kis székre és folytattam ugyanazt a tehetetlen tevékenységet, amit már hat napja csinálok. Töretlenül figyeltem Louist, hátha megmozdul, vagy kinyitja a szemét, de hiába vártam erre, nem következett be.
Nem múlt el a hiánya. Egyszerűen bármit is tettem, nem múlt el, megpróbáltam együtt élni a helyzettel, ám lehetetlenség volt számomra. A hatalmas háza is olyan üres volt nélküle, hogy képtelen voltam egyedül otthon lenni, minden kacat rá emlékeztetett és arra az űrre, amit hagyott maga után. A kezem önkénytelenül is felé nyúlt, megérintettem az alkarját, a lelkem ösztönösen hozzá kívánkozott. Olyan érzés volt nélküle élni, mintha megszűnnék létezni, megijesztett a tudat, hogy ez az állapot még jó ideig, vagy legrosszabb esetben, akát örökké fennmaradhat. Őrülten hiányzott és nem tudtam ellene mit tenni, nem tudtam kiölni magamból a romlott érzéseket.
Valaki duplán kopogott az ajtón, mire a hang irányába kaptam a fejem. Rögtön arra a következtetésre jutottam, hogy talán Sue és Cloe érkeztek meg, azonban amit láttam megdöbbentett. Rengeteg héliummal töltött színes lufit pillantottam meg a bejáratnál. 
- Átkozott keskeny ajtók, hogy a viharba préselnek itt be egy hordágyat? – hallottam meg apu, zsörtölődős, mély hangját, ahogy épp a lufikat próbálta betuszkolni a nyílászárón.
- Apa, szerintem csak te híztál meg - böktem ki, ami először eszembe jutott, majd amennyire tőlem telt elmosolyodtam és a nyakába ugrottam volna, ha a rengeteg léggömb nem állt volna az utamba.
Egy kis fintorral az arcomon elhajoltam a lebegő léggömbök elől, és ugyan ezzel az arckifejezéssel tettem fel neki a kérdést. – Ezt, mind Louisnak hoztad? – mutattam a ballonokra, mire apu furcsán nézett rám. 
- Dehogyis! – vágta rá szinte felháborodva. – Neked hoztam, hogy jobb kedved legyen, Deb – nyújtotta át nekem a rengeteg luftballont, én pedig tétovázva megragadtam a madzagjait.
Abban a pillanatban döbbentem rá, hogy apu szemében még mindig kislány vagyok, aki örül az ilyen gyerekes dolgoknak. Pontosan úgy éreztem magam, mint egy nagyra nőtt óvodás, ahogy a kezemben fogtam a léggömböket, de apu ötlete beigazolódott, ugyanis kínomban nevetni kezdtem az adott szituáción.
- Köszönöm Apa – nyögtem ki végül, mire megláttam apu háta mögött anyut, kezében a kisöcsémmel, Bennyvel.
- Anyu – öleltem meg szorosan, majdnem összenyomva Bennyt. – Mit kerestek itt? – kérdeztem még mindig letaglózva és egy apró puszit nyomtam az öcsém feje búbjára, mire elmosolyodott és láthatóvá tette az arcán lévő gödröcskéket, amiket legszívesebben összecsipkedtem volna, de most visszafogtam magam.
- Nem hagyhatunk egyedül Deborah, a kislányunk vagy és aggódunk érted. Szeretnék segíteni, ha tudunk – mondta anyu, miközben bátorításképpen megfogta a kezemet. – Már így is borzasztóan fáradtan tűnsz, tudsz aludni? – biccentette oldalra a fejét, miközben aggódó tekintetét le se vette rólam. – Teljesen le vagy fogyva, a kezeid is olyan csontosak – képedt el a szörnyű ábrázatom láttán.
Anyunak igaza volt, valóban alig tudtam aludni az utóbbi napokban, az ennivalóra rá se tudtam nézni és a kikapcsolódást még hírből sem ismertem. Képtelen voltam válaszolni a kérdéseire így csak hálás pillantásokat vetettem rájuk.
- Köszönöm, hogy megtettétek ezt a hosszú utat és, hogy támogattok – csomóztam rá a lufikat az egyik székre, mire Benny rögtön megkörnyékezte.
Annyira örültem a jelenlétüknek, hogy a szituációhoz képest egészen felvillanyozódtam, legszívesebben összepuszilgattam volna mindhármukat.

20 megjegyzés:

  1. Hey-hey!

    A rész fantasztikusra sikeredett, egyszerűen imádtam, de tényleg! Írtad, hogy nem leszek el, mert lehet, hogy valaki előbb ír nálam, de ezt nem engedhetem meg, rég voltam első. XD
    Sajnálom, amiért az előzőhöz nem írtam, de mint már említettem neked, Erdélyben voltam, s alig volt internet, a végén már anyukám telefonjáról neteztem, mert az enyém meghalt. :D #sadstorry
    További sok sikerült, és már izgatottan várom a folytatást! IMÁDLAK! <3

    Legnagyobb rajongód,
    Easy xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *Első, #sadstory, További sok sikert
      Köszönöm, amiért felhívtad a hibákra a figyelmemet. ;) :D

      Törlés
    2. Hey-Hey! :D

      Látom nagyon siettél, hogy tied lehessen az első komment. :D Ne aggódj, nem kell kapkodni, csak nyugisan, haha.
      Mindenesetre nagyon örülök, amiért tetszett a rész, és természetesen én is IMÁDLAK :D! <3

      Törlés
  2. Aaaaa síírok! Lo kellj már fel! Sajnálom Debbie-t, hogy ennyire rosszul néz ki, de megértem. :/ Remélem igyekszel felkelteni Lou-t, mert ez az állapot nekem nagyon nem tetszik. Lépjünk oda, hogy csipkelődnek egymással és csókolóznak meg aranyosak! Az határozottan jobban tetszik :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ló kejj mán fel! :D :D :D
      Talán az, hogy Debbie most rosszul néz ki, az a legkisebb gondjuk. :)
      Még nem terveztem felkelteni Louist, de majd idővel kiderül, hogy mi lesz vele.
      Köszönöm a kommented. :) <3

      Törlés
  3. Drága Madison! ☺️
    Először is, borzasztóan sajnálom, hogy nem kommenteltem az előző részek alá, de sajnos nem voltam netközelben. Viszont: Imádom a blogodat és ha kimered nyírni Louist, akkor én nem is tudom mit csinálok! :DD Alig várom, hogy kitedd a következő részt, pedig csak tegnap tetted ki ezt is. :D Viszont, visszatérve Louishoz, én ezt a blogot nem tudom/tudnám elképzelni nélküle! :( Úgyhogy borzasztóan remélem, hogy felépül és nem lesz semmilyen maradandó károsodása. Mikor nemrég azt a részt olvastam, amiben elszenvedi a balesetet, akkor csak úgy folytak a könnyeim! :'( Nagyon-nagyon várom a következő fejezetet és borzasztóan kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ezután Louissal!
    Puszi,
    Hope~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 3. kommentelő🎉☺️🎉

      Törlés
    2. Szia Hope! :D
      Nem bocsánatot kérni, teljes mértékben megértem, hogy nem mindig tudsz nekem írni, hidd el én is időhiányban szenvedek, ezért is vannak ritkán új részek.
      Hihetetlennek tartom, hogy a részeimmel sikerül megríkatnom az olvasóimat, ez annyira abszurd, hogy ennyire beletudjátok magatokat képzelni az adott szituációba. :D
      Sajnos, semmilyen információval nem tudok szolgálni azzal kapcsolatban, hogy mi történik majd Louisal, de ígérem ki fog derülni hamarosan. :D
      Nagyon köszönöm a kommentedet! <3

      Törlés
  4. Ez a rész is nagyon tetszett, kissé nyugis volt, és őszintén szólva már nagyon várom, hogy Louis végre adjon valami életjelet! De komolyan, meddig kell még várnunk? Kezdek hasonló állapotba kerülni, mint Deborah:D
    Siess a kövivel! <3

    xoxo, Daisy C. Abigail

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Daisy! :D
      Igen, tudom a rész tényleg kicsit unalmas volt, de ígérem a következő részben már lesznek izgalmak. Tudom, hogy mindennki hiányolja már Louist ( higgyétek el nekem is furcsa megírni a részeket nélküle), de muszáj még egy kicsit húzzam. :D
      Köszönöm a kommented, igyekszek sietni a következővel, de sajnos csak tegnap értem haza Pécsről, szóval most érek rá írni.

      Törlés
  5. Kedves Madison!

    Azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy ez lett az eddigi legjobb rész. Miközben olvastam teljesen bele tudtam élni magam Debbie helyzetébe. Nagyon tetszett a stílus, amiben írtad a részt, tökéletes lett, még egy lyukat is éreztem a mellkasomban ezalatt az epizód alatt. Nem volt nyálasan érzelgős, siránkozós, önsajnáltatós, hanem egyszerűen a helyzetnek megfelelő hangnemet ütötted meg. Gratulálok ehhez a részhez! Remélem a következőhöz is hasonlókat tudok írni, amit már nagyon várok!

    Puszi,
    Klau.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Klau.:D

      Nagyon jól esik ezt olvasni, hogy ez lenne az eddigi legjobb rész. :D Nagyon igyekeztem megütni azt a bizonyos hangulatot, szóval boldog vagyok, amiért úgy gondolod sikerült. :D
      Régebben említetted, hogy Jeff a szerelmed, szóval csodálom amiért nem említetted meg a kommentedben, hogy szerepelt. :D
      Köszönöm a véleménynyilvánításodat, remélem nem fogsz csalódni a következő részben sem. :D

      xoxo

      Törlés
  6. normalis hogy az elozo, es mostani reszt is vegig sirtam?
    azt hiszem igen.
    nagyon varom a kovetkezo reszt*-----------*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Angi! :D
      Nem, egyáltalán nem hinném, hogy ez normális lenne! :DDDD Ígérem, nagyon igyekszek a résszel! Köszi, hogy írtál.

      Törlés
  7. Szia! Nemreg kezdtem el olvasni a blogod! :) Es a res -mint mindegyik- nagyon jo lett! *-* De ha kinyirod Louis-t, megkeresem hol laksz egy baltaval a kezemben!!! :D am nem birnalak bantani *-* de tenyleg ne halljon meg mert akkor hisztizek!!! Hmm... Almosan de edes vagyok :'D ne akarj ilyenkor talalkozni velem :DD
    U.i.: Sieeeeees! XxX Klau
    U.i.2.: bocsi hogy ekezetek nelkul irok de telon vagyok =))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Nahát, egy új olvasó és egy újabb halálos fenyegetés, el se tudod képzelni, hogy mennyi ilyet kaptam az utóbbi napokban! :D Mindenesetre megnyugtat a tény, hogy nem szeretnél komolyan agyonverni. :D Nagyon örülök amiért csatlakoztál a blogom követői közé, igazán hálás vagyok a kommentedért is! :D Természetesen próbálok sietni, és semmi baj, hogy nincsenek ékezetek, így is teljesen érthető volt.:)

      Törlés
  8. Drága MADison!

    Köszönöm! Megint...
    Nemrégóta olvasom a blogod, nem is emelnék ki semmit, ami tetszik vagy nem. De ha kellene, akkor talán ezt...:
    Imádom, ahogy váltogatod, kevered a műfajokat. Egyik percben vígjáték, a következő pillanatban már dráma...
    Az, ahogy a fikcióba beleteszed a legnehezebb/legkomolyabb emberi érzéseket, és úgy írod le, hogy (...tudod...) ♥
    Szokás szerint várom én is a következőt, biztos vagyok benne, hogy megint lenyűgözöl vele!

    Maradok...
    .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh helló! :D
      Szívesen! Megint...( bár nem igazán értem, hogy mire gondolsz, nem hiszem, hogy meg kell köszönd a részeimet, de ha így látod jónak akkor nincs beleszólásom. :) )
      Azért már azt hiszem elég régóta olvasod a blogomat, legalábbis én úgy gondolom. :D
      Valójában azért szeretem keverni a műfajokat, mert a valóságban se csak egy fajta hangulat létezik, vannak jó és rossz napok és minden élethelyzet más-más fajta stílust igényel. Teljes mértékben arra törekszem, hogy minél reálisabb legyen a történet. :)
      és igen.... Tudom... vagyis nem, de majd egyszer kifejted remélem! :D
      Remélem nem okozok majd csalódást, de ha biztos vagy benne, hogy nem akkor megnyugodtam. :D
      Köszönöm szépen a vélemény nyílvánítást, remélem továbbra is olvashatok tőled kommenteket! :)

      Törlés
  9. Drága Madison!
    Ismét az utolsó pillanatokban jelentkezek. Elnézésedet kérem. Csodálatos rész volt, élmény volt elolvasni. Mindig elmosolyodok, amikor az első soraidat olvasom. De a történet most is tényleg megható volt. Köszönök mindent! (Először basszus azt hittem, hogy Mack jött be a kórházba.. Most már véglegesen megbolondultam :,D)
    Csók:
    Rowena :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Rowena! :D
      Már nagyon hiányoltam a kommentedet, de ne aggódj, nem neheztelek rád egyáltalán a kis késésed miatt. Sőt, hálás vagyok, amiért írtál nekem.:D
      Ennyire hiányzik neked Mack, hogy mindenhol őt látod már?:D
      Elég fura, hogy ilyen szövegen tudsz mosolyogni is, meglepődtem.
      Még egyszer nagyon köszönöm a kommented, ezernyi ölelés érte!

      Törlés