2015. szept. 18.

Komolyan vett tréfa

Drága olvasóim! Sokat késve, de mégis itt vagyok megint az új résszel. Ezt nem tudom minek mondom el minden egyes alkalommal, hiszen nyilvánvaló. Nem sikerült semmilyen remek ürüggyel elődrukkolnom, hogy miért késtem ennyit, de kárpótlásul megajándékozlak titeket egy hozzám képest elég hosszú résszel, aminek remélem örültök. :D Elég rég volt ilyen, de újra felsorakoztattam néhány kérdést a rész alján. Nagyra értékelném, ha lenne megint néhány lelkes kis olvasóm, aki válaszolna rá. Minden egyes válaszért hatalmas köszönet jár majd! :) Majdnem elfelejtettem megemlíteni, hogy a Ti kérésetekre elkészült a karakteres oldal, amit örülnék, ha minél többen megnéznétek. :)
Nem is húznám tovább az időtöket, jó olvasást kívánok az új részhez! <3


Mack továbbra is a kezei közt szorongatta a zöld csomagolású csokoládét, ami egyre jobban felkeltette a figyelmemet. Kellően éhes voltam ahhoz, hogy le se tudjam venni a szememet a kívánatos édességről.
A srác egyik lábáról a másikra billegett, miközben Louis-t szemrevételezte. Közelebb ment hozzá, egészen az éjjeliszekrényéig, ahová letette az eddig kezében tartott finomságot. Ekkor körvonalazódott bennem a felismerés, hogy valószínűleg nem hordott a föld még a hátán Mack-nél nagyobb idiótát. Összevont szemöldökkel néztem rá, amikor letette a csokit Louis kis asztalára, majd az arcom eltorzult a vigyortól, ami rajta keletkezett. Próbáltam elfojtani a kitörni kívánkozó nevetésemet, de egyszerűen úgy érzetem, ha nem adom ki magamból, megfulladok.
- Te csokit hoztál egy kómás betegnek? – tettem fel a kérdést nevetve, mire Mack kikerekedett szemekkel nézett rám.
Először csak döbbent arccal figyelt engem, ahogy kinevetem, majd az ő arcára is egy zavart mosoly ült ki.
- Valójában… - kezdett bele, de ötlete se volt, hogy mit hozhatna föl mentségéül, hogy ne nézzem teljesen hülyének. -  E…ezt neked hoztam! – vette újra a kezébe az édességet és felém tartotta.
Újból felcsengett a nevetésem, ahogy a szánalmas kis próbálkozása ismét balul sült el. – Komolyan mondom Deborah. Szeretnék bocsánatot kérni, amiért többször is takarító néninek hittelek – dadogta zavartan, és abban a pillanatban kezdtem megsajnálni őt. Gondoltam, megkegyelmezek neki és úgy teszek, mintha elhinném ezt.
Nagyon lassan sikerült abba hagynom a hahotázást, szigorú tekintettel néztem rá Mack-re és kikaptam a kezéből a csokit, szemügyre vettem, hogy milyen ízesítésű. Mogyorós volt, a kedvencem.
- Fogyózom, úgyhogy kapsz egy kockát – mondtam önző módon kisajátítva magamnak a csoki nagyobbik részét, miközben próbáltam szétszedni a csomagolópapírt. Mack levetődött a mellettem lévő székre és a fejét fogva mosolygott rám.
- Így is elég deszka vagy, nem értem, mire jó éheztetni magad – fújtatott, én pedig ekkor döbbentem rá, hogy Mack nem valószínű, hogy a bókok császára lenne.  
- Ezzel azt szeretnéd elérni, hogy egyetlen kocka csokit se kapj?! Megehetem az egészet is, ha téged ennyire zavar, hogy sovány vagyok – köptem oda neki a szavakat. Valójában Macknek nagyon is igaza volt, az utóbbi időben tényleg ledobtam magamról pár kilót. Legutoljára, akkor voltam ilyen gebe, amikor kollégista koromban egyedül kellett gondoskodnom magamról és lusta voltam főzni, az anyám által küldött ételt pedig általában a szobatársaim rögtön elfogyasztották. Visszagondolva a kollégiumban eltöltött éveimre, igazi túlélőtábor volt számomra, mégis azoknak a hosszú, szörnyű éveknek köszönhetem a mostani munkahelyem és azt, hogy Kaliforniába költözhettem. A sok feleslegesnek tűnő tanulás meghozta a gyümölcsét, megnyertem álmaim munkáját.
Mack sürgetően nézett rám, ahogy még mindig a csoki papírjával szerencsétlenkedtem. Nagy nehezen sikerült felbontanom, amit egy diadalmas mosollyal reagáltam le.
- Szopás ami Louis-val történt – mondta, majd tört egy kockát a csokiból és a székén hátradőlve kezdte el eszegetni, miközben elmerengve tekintett maga elé, mintha valami értelmes dolog járt volna a fejében. Lemertem volna fogadni, hogy egyetlen okos gondolta sincs. 
A primitív szavait hallva képtelen voltam őt komolyan venni, így újra mosolyt kanyarítottam az arcomra. – Láttam a jelenetet a tévében, többször is visszatekertem, újra és újra megnéztem – mondta Mack, mire az én arcomról lefagyott a vigyor és a szörnyű emlékeimben kutattam ismét. A szavam is elakadt, ahogy visszagondoltam a balesetre. Fogalmam sem volt róla, hogy tudja valaki többször is végignézni Louis szenvedését. Egyszer sem láttam a felvételt a balesetről, pedig az utóbbi időben mindenhol ez volt látható. A torkomban megint gyülekezni kezdett a gombóc, ezért gyorsan törtem egy darabot a csokiból és megpróbáltam leküzdeni vele a szorító érzést. Élveztem, ahogy a krémes, édes íz szétárad a számban, majd lecsúszik a torkomon, ami úgy feszült, hogy alig bírtam tőle nyelni.
- A lényeg, hogy észlelhető némi változás azóta – nyugtattam meg magam ezzel a mondattal, mire Mack kérdőn nézett rám. Lesütöttem a szemeim és fülig érő szájjal folytattam. – Produkált egy kis életjelet… Megszorította a kezemet – böktem ki nagy nehezen a mellettem ücsörgő srác pedig abba hagyta a rágást és minden figyelme rám terelődött.
- Hiszen ez remek! – próbált beszélni teli szájjal. Az arca hirtelen felderült és izgatottan végigszántotta ében színű haját. – Ez már nagy előre haladás, nincs igazam? – biztatott, miközben a kezét a vállamra helyezte és kicsit megszorította, hogy biztos legyen benne, hogy figyelek rá. Óvatosan bólintottam egyet és újabb kockát törtem le a csokinkból. – Ne aggódj, kettőt pislogsz és minden a helyére áll. Louis felépül és mire észbe kapsz, már otthon ül a kanapén és velem xbox-ozik, téged pedig az őrületbe kergetünk a hülyeségeinkkel – viccelődött Mack és finoman oldalba bökött a könyökével, hogy ezzel is felcukkolhasson. Talán túlságosan is naiv voltam, de szó szerint értettem Mack szavait. Próbálkozásképp kettőt pislogtam észrevehetetlenül, de minden maradt ugyan az, ez a rémálom sose akar véget érni. 
A szavai kellemesen hatottak rám, felidézték bennem azt az időt, amikor az volt a legnagyobb problémám Louis-val, hogy túl hangosan játszik a hülye zombis játékával. Az összes porcikám visszasírta azokat az időket, amikor még minden tökéletes volt.
- Köszönöm Mack – mondtam halkan, miközben szemeim Louis-n cikáztak. Talán most először őszintén rámosolyogtam Mack-re, akiről eddig azt hittem, hogy a világ legidegesítőbb embere. Teljesen félreismertem őt, képes volt olyan helyzetben megnyugtatni engem és megnevettetni, ami kilátástalannak tűnt. Elhitette velem, hogy minden lehet olyan, mint régen. 
 Egyáltalán nem ismertük egymást Mack-kel mégis úgy tettük, mintha ismernénk. Abban a pillanatban olyanoknak tűnhettünk, mint két jó barát, mert éppen akkor, éppen ott, éppen olyan emberre volt szükségem, mint ő. Ha rajtam múlik, talán sose beszélek ilyen komolyan Mack-kel, mint most, de néha akadnak olyan pillanatok az életben, amikor az ember úgy érzi szüksége van egy független személyre, aki elrugaszkodik olykor a valóságtól és illúziókba kerget minket.
Hosszasan sikerült elbeszélgetnem Mack-kel, és szerencsére pozitívan csalódtam benne.
Váratlanul újból kinyílt a kórterem ajtaja és olyan személy lépett be rajta, akiről azt gondoltam, sose látom itt. Magabiztosan lépett át a küszöbön, ám később láttam, hogy nem volt egyedül, szorosan mögötte követte őt egy hozzá hasonló kaliberű férfi.  Luke és Andrew voltak azok. Rájuk szögezett tekintetünkkel figyeltük a két újonnan érkezett férfit, ahogy az ő arckifejezésük is elképed Louis ábrázatától. Kétségbeesetten próbálták összeszedni magukat, Luke megköszörülte a torkát, majd rám vezette virító kék íriszeit.
- Beszélhetnénk Deborah? – kérdezte bizonytalanul, de csak lopva nézett a szemembe. Kerülte a szemkontaktust, ami miatt kezdett furcsává válni a helyzet. A fejemmel reflexből bólintottam egyet és kíváncsiság rögtön fúrni kezdte az oldalamat, hogy vajon mit akarhatnak tőlem.  Felmerült bennem, hogy talán azért kerestek fel, mert megütöttem Andrewt és feljelentést akarnak tenni ellenem, amiért sérülést okoztam egy ártatlan embernek, önszántamból. – Csak hármunkra tartozik – mondta komolyan Luke, majd a mellettem ücsörgő Mackre nézett, aki rögtön behúzta a nyakát, mintha ott se lenne.
- Ö… Én úgy is épp menni készültem, tudod, rengeteg dolgom van még mára… Szóval… sietek – bökte ki nagy nehezen Mack, majd zavartan összeszedelőzködött és egy köszönés kíséretében elhagyta a helyet. 
Luke hosszasan szemlélte Louist, a tekintete többször is végig siklott rajta. Látszott rajta, hogy kereste a szavakat, de a hang a torkán akadt, ahányszor csak megakart szólalni.
- Nézd… - kezdett bele, de összeharapta ajkait, mintha még egyszer utoljára fontolóra venné, hogy elmondja-e azt, amiért jött. Egyre kíváncsibb lettem, kérdőn néztem rájuk, hiszen lerítt, hogy nem jó hírt közölni jöttek. – Andy és én, elkövettünk egy hatalmas hibát – jelentette ki és mintha már ettől egy kicsit megkönnyebbült volna.
Ekkor körvonalazódott bennem, hogy nem arról van szó, hogy megütöttem Andrewt, valami teljesen másért jöttek. Ötletem se volt, hogy mégis mit követtek ők el, ezért összevontam a szemöldököm.
- Miről lenne szó, srácok? – fontam keresztbe a karjaimat, és érdeklődve fúrtam a tekintetemet először Luke, majd Andy arcába.
Megbánást véltem felfedezni a nézésükben.
- Úgy éreztük tudnod kell, hogy Louis balesete nem puszta véletlen, az egész a mi hibánk – szólalt meg végre Andrew is, mire a szemeim kikerekedtek. Sürgetve néztem rájuk, hogy folytassák, amibe belekezdtek. 
- Mi? Miről beszéltek?! – kérdeztem kétségbeesetten. – Hiszen nem ti okoztátok a balesetet, a közelébe se voltatok, amikor nekicsapódott a korlátnak! – emeltem meg a hangomat, hiszen nem értettem, hogy mit értenek az alatt, hogy az ő hibájuk az egész, hiszen látszólag ártatlanok voltak.
- Bosszúszomjasak voltunk – rázta meg a fejét Andy, majd ahogy ránéztem inkább a padlót kezdte el figyelni. A lelkiismerete nem engedte meg azt a luxust, hogy a szemembe tudjon nézni. Luke azonban folytatta, amit Andrew elkezdett.
– Elegünk volt abból, hogy Tomlinson folyamatosan minden versenyt megnyert, elegünk volt abból, ahogyan az alkalmazottjaival beszélt. Elegünk volt, Louis Tomlinsonból – ejtette ki a teljes nevét Luke, mire a szobában, mintha megfagyott volna a levegő. – Tervet eszeltünk ki ellene –
Andrew szinte összerezzent az utolsó szó hallatán, bennem pedig megállt az ütő, ahogy megtudtam, hogy Louis egy szörnyű bosszú áldozatává vált.
- Mit tettetek vele?! – ordítottam, miközben a szemeimbe könnyek gyülekeztek fel, de nem hagytam őket lecsordulni. Hallgattak, meg se szólaltak. – Mit csináltatok vele, barmok?! – kérdeztem újra valamivel hangosabban, és már éreztem, hogy kevés van hátra egy jókora dühkitörésig.
- Mint Louis-hoz közelálló személy jól ismertem a berögözött szokásait, tudtam, hogy minden verseny előtt megissza az öltözőjébe letett ásványvizeket – kezdett bele Andrew, és pici szünetet tartott – Aznap sem volt másképp… - hallgatott el Andy, és Luke folytatta a történetet.
- Bementem Louis öltözőjébe, és én… altatót szórtam a vízébe – ismerte be a hibáját, én pedig nem akartam hinni a füleimnek. 
Másodpercekig megszólalni sem tudtam, már képtelen voltam visszatartani a bennem tomboló dühöt. Embert tudtam volna ölni a haraggal, ami átvette az irányítást felettem. 
- Megbántuk – mondta röviden Andrew, bennem pedig elszakadt az utolsó cérna is. 
Fenyegetően léptem elé, olyan közel, hogy képtelen volt hátrálni egy lépést.
- A megbánásod a leghaszontalanabb dolog ezen a kibaszott világon! – kiabáltam, és most először éreztem azt, hogy az agyam nincs kapcsolatban azzal, amit mondok. – Visszahozni, nem lehet SEMMIT! – üvöltöttem torkom szakadtából, majd zokogásban törtem ki ismét.
- Elkábítani akartuk nem pedig megölni! – állt a saját maga védelmére Luke, én pedig egy hatalmas pofonnal nyugtáztam a véleményem.
A kéznyomom az arcán lüktető nyomot hagyott, mire fájdalmas összerándultak mimikai izmai.
Éreztem, ahogy a pofon hatására az idegeim kicsit megnyugodtak, így még több erőszak követte az előző cselekedetemet.
- Minek tettétek, hm?! Képtelen voltál nyerni ellene, IGAZAM VAN? – löktem meg jó erősen Luke mellkasát, mire kitért az egyensúlyából, és kicsit meginogott az állásban, de Andrew a segítségére sietett.  – Mindig az kell neked, ami neki van! Ezért másztál rám a céges bulin is, és volt bőr a pofádon azt mondani neki, hogy én is akartam. Csak tudd Luke Thomson, hányingerem van tőled! Egy utolsó irigy seggfej vagy! – löktem meg újra, miközben a könnyeim patakokban folytak. – Remélem most boldog vagy, hogy így láthatod őt – mutattam Louisra, a két srác pedig csak csendben tűrte a dühkitörésem.
- Nem így akartuk Debbie, ez csak egy ártatlan kis tréfa volt – mentegetőzött újra Andy, az én fülemet pedig megütötte az ismerős becenév, ahogy csak Louisnak engedem, hogy hívjon. – Nem tudtuk, hogy tragédia lesz belőle – folytatta a folyamatos önvédelmét.
- Ne merészelj így hívni! – emeltem fel fenyegetően a mutató ujjam. – Nehogy azt gondold, hogy a ti kis tréfálkozásotok ügye csak ilyen könnyedén elsimítható. Nem ússzátok meg szárazon! - mondtam szemrehányóan. – A börtönben fogtok megrohadni. – A hangom televolt agresszióval, de Andrew nemlegesen kezdte el rázni a fejét.
- Nem. Tudod, Louis mindenét nekem köszönheti – jelentette ki nagyképűen, és a kezem ismét meglendült, de mielőtt arcon csaphattam volna elkapta a csuklómat.
Rosszallóan megcsóválta a fejét, és a kezemet a testem mellé irányította. – Amióta beverted az orrom, kicsit jobban figyelek, hogy ne történjen meg még egyszer – elővigyázatoskodott, én pedig kikaptam a kezem a fogságából.
- Többet között neked köszönheti azt is, hogy ilyen helyzetbe került! – kiabáltam ismét. – Nagyon közel voltatok ahhoz, hogy gyilkosoknak nevezhesselek benneteket – a kezem ökölbe szorult a testem mellett, és komolyan próbáltam magam megfékezni, hogy bármiféle erőszakot nyilvánítsak.
- Louis karriere az enyémen alapszik. Szerződésben vagyunk egymással, így, ha az én karrieremnek lőttek, az övé is kudarcba fulladhat. Átgondolnám ezt a helyedben, Deborah – magyarázta, és az arcára kiült a nyugalom, hogy nem tehetek ellene semmit és ép bőrrel megúszhatja ezt az egész incidenset. – Ami pedig Lukeot illeti… - biccentett a fejével a mellette lévő fiú irányába. – Ő az egyetlen méltó ellenfele Louisnak, örök riválisok, szükségük van egymásra. Olyanok ők, mint a borsó, meg a héja, ezt Louis is jól tudja – jelentette ki Andrew, és abban a pillanatban belém szorult minden szó, megbénítva álltam ott előttük, tehetetlenül, semmit se tudtam ellenük elkövetni.
Akárhányszor is próbálkoztam valamiféle értelmes mondatot felépíteni, csak dadogás lett belőle. A fogaim közt szűrtem át a levegőt, és a lehető leghiggadtabb hanglejtésemet vettem elő.
- Azonnal takarodjatok innen. Látni se bírlak titeket – mondtam nyugodtan, és egy erőltetett vigyort is társítottam mellé. Meg se mozdultak, csak álltak ott némán és rám bámultak. Talán őket is megleptem a hirtelen jött közömbös hangvételemmel. – Nem hallottátok?! Azt mondtam, tűnés! – mondtam újra, ők pedig végre el is indultak az ajtó irányába, de Luke megfordult.
- Csak gondold át, kérlek… - folytatta volna tovább az újabb mentegetőzésüket, de leállítottam. 
- KIFELÉ! – ordítottam parancsolóan és végre engedelmeskedtek nekem, majd eltűntek a szemem elől.

KÉRDÉSEK:
1. Melyik az a karakter, amelyik számotokra a legnegatívabb, legellenségesebb?
2. Szerintetek Debbie a helyzetéhez képest erős személyiség? Mennyire tartjátok őt kitartónak és pozitív gondolkodásúnak?
3. Szerintetek mi lesz Andrew és Luke sorsa a későbbiekben?
4. Szerintetek Louis tud arról, ami a környezetében történik?
5. Mivel elkészült a karakteres oldal ezzel kapcsolatban is feltennék egy kérdést. Mennyire szimpatikusak a karakterek képei, idézetei? Van olyan, aki kifejezetten tetszik/nem tetszik nektek?

18 megjegyzés:

  1. Megint első! :)
    Grat!!!!
    A rész megint csak fordulatos lett!
    Hosszú? A végére érve megint az a "nem már!" érzésem lett.
    Válaszaim:
    1. Andrew. Nem csak a mostani rész miatt
    2. 150%
    3. HeadShot… Ezt érdemlik… Deb megbocsát nekik nagyon nagyon nehezen.
    4. Igen. Hallotta az egészet. Lehet ő teszi meg a „headshotot” majd
    5. Erre már válaszoltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello GG! :D

      Hidd el, mikor írom a részeket, mindig hosszabbnak tűnik, mint amikor visszaolvasom. :D Azt hiszem ez, talán az eddigi LEGhosszabb rész az összes fejezet közül..ha jól tudom. o.O

      Ami a válaszaidat illeti, nem értem, hogy miért mindenki Andyt mondja... :D MIÉRT? :D Luke nem rosszabb? Én ezt nem értem, valaki indokolja meg nekem, hogy miért ő!
      Ha a szemet szemért, fogat fogért elvet követjük, tényleg kijárna nekik egy fejbelövés... de az kicsit túl kíméletes, nem gondolod? ;) Az egyszerű, gyors és végzetes, kínlódjanak inkább!... Na jó nem... az én karaktereim, őket is szeretnem kell akkor is, ha negatívak. :D
      Olyan kis határozottan mondtad, hogy Louisnak mindenről tudomása van. :D hm... majd meglátod. ;) Mindenesetre köszönöm a kommented! :)

      . ( ez nálad lemaradt! -.-)

      Törlés
    2. ÚÚÚÚ, bocsi!!!! Máris bepótlom!
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      Kicsit előredolgoztam, hátha megint elfelejteném...
      .

      Törlés
    3. Ennyi rész már lehet nem is lesz! :DDD Bár kitudja meddig tudom húzni a cselekményt.

      Törlés
  2. Hey-hey!

    Húúú, most lesokkolódtam. Luke, dögölj meg, ahol vagy. Te is Andrew! Nagyon remélem, hogy nem ússzák meg olyan könnyen ezt a viccnek is rossz tréfát. Pusztuljanak meg!
    Egyébként a rész első felét imádtam! Mack... hát Istenem. Olyan kis szerencsétlen, de nem tudom, nem szeretni! ♥ :D
    De most már jöjjenek a válaszok.
    1. Egyértelműen Andrew. Már egy ideje éreztem, hogy valami nem stimmel vele, erre kiderül ez... De ezt már mondtam neked.
    2. 1000000% Nagyon is erős karaktert sikerült faragnod belőle! Imádom!
    3. Az lesz a sorsuk, hogy felkeresem őket, és gépfegyverrel loccsantom szét a fejüket. :DD Amúgy nem. Továbbra is szövetkezni fognak. Louis elküldi Andrew, az meg át megy Luke-hoz. Fogalmam sincs.
    4. Igen, tud. Szerintem... Nagyon remélem, hogy igen. :D
    5. Katniss és Mack szimpatikusak. Ahogyan Sue és Cloe is. Van egy olyan érzésem, hogy Mack és Cloe együtt lesznek majd...:D
    Már itt sem lennék. További szép napot kívánok! <3 Kérlek siess a következő résszel.

    Legnagyobb rajongód-hűséges olvasód,
    Easy xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hey-hey! ^^

      Nagyon örültem annak, hogy van aki nem felejtette el a rész első felét, ahol Mack és Deb beszélget, mert ez a "kis" dolog úgy elveszik a drasztikus fordulat miatt a végén.:D
      Luke és Andrewra tett megjegyzéseid pedig teljesen megértem, a bűnhődésüket pedig majd megtudod mi lesz! :D ( Sajnos, nem árulhatom el.)
      Viszont megint csak nem értem valamit, amit már leírtam az előző kommentelőnek is... :D
      Andrew és Luke közül, miért Andy? :D Szerintem kegyetlenségi szinten egy fokon állnak. :D Sőt, én a ti helyetekben kapásból rávágtam volna, hogy Luke, hiszen még Debbire is rámozdult a céges bulin.:D Andrewnak pedig volt egy jó korszaka is, amikor segített Louisnak befutnia, szóval nem tett ő mindig annyi rossz dolgot. :D
      Azt, amit Debre írtál, nem vitatom. :D Ez volt a lényeg, hogy egy erős nő személye jelenjen meg mindenki szemében.
      Mindenesetre szép sorsot szántál Andrewnak és Lukenak..... o.O egészen... emberi.

      Nagyon köszönöm a kommentedet, igazán hálás vagyok érte! :) <3

      Törlés
  3. 3. komment! ☺️ És megyek elolvasom azt a részt, amire már olyan régóta vártam *-* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen! :O Még egy ilyen... mocsok, szemét, irigy, utolsó kis senki, gazember, seggfej.. mint Luke és Andrew! :| Erre nem találok szavakat! Még is hogyan lehettek ilyen gonoszak?!?! Most írtóra mérges vagyok Andrewra! :D Lukeot eddig is utáltam, na de Andrew?! Ez meg sem fordult a fejemben, hogy esetleg a történet ilyen fordulatot vesz! Imádtam és siess a kövivel! ☺️

      1.: Egyértelműen Luke és mostmár Andrew is!
      2.: Szerintem erős, de néha vannak gyenge pillanatai.
      3.: Fogalmam sincs.
      4.: Szerintem pár dolgot hall, amikor Debbie beszél hozzá. ☺️
      5.: Nekem az egész úgy, ahogy van tetszett! ☺️ Szép munka! ☺️

      Xoxo.,
      Hope~

      Törlés
    2. YEAH harmadik kooommment!!! :D Majd megdicsérlek, ha első leszel!!! :D :P

      Ami ezt illeti igen, pontosan ez volt a lényeg, hogy kicsit meglepjek néhány embert. :D A legutóbbi ilyen kérdezős dolognál feltettem azt a kérdést, hogy 'Louis mitől volt kába a verseny alatt? ' Mindenki természetesen kapásból kitalálta, hogy Luke van a háttérben... Ezért is gondoltam arra, hogy kicsit megszopatlak benneteket és inkább mást is belevonok a dologba! :P

      Köszönöm szépen a válaszaid, örülök, hogy tetszett a rész! ^^

      Törlés
  4. Kedves Madison!

    Már hiányoltam, hogy kiderüljön, ki a felelős Louis állapotáért, és "örömmel nyugtáztam, hogy valóban Luke volt, de Andyről nem gondoltam volna, hogy benne van a dolgokban. Mack még mindig a kedvencem, és az is nagyon tetszett, amikor Debbie a kiakadásával újra bebizonyított az érzéseit Louis irányába.
    Kíváncsian várom a következő részt!
    Puszi,
    Klau.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. Számomra a legellenszenvesebb karakter most Andy.
      2. Szerintem jól viseli a dolgokat, legalábbis az elmeállapotán nem, max a testén látszik, hogy kivan.
      Sztem az előző részben látszott, hogy pozitívan gondolkodik, mikor Louis megszorította a kezét, még egy olyan apró dolgot is jelnek vett.
      3. Szerintem egy feljelentés minimum, és egy bírósági eljárás, csalás, és emberölési kísérlet, még akaratlanul is. Én szeretném, ha börtönt kapnának, és a nyilvánosságra kerülnének a dolgok.
      4. Szerintem valamilyen szinten érzékeli a környezetében lévő dolgokat.
      5. Nekem tetszenek a karakterek, hozzájuk illenek a kiválasztott emberkék.

      Törlés
    2. Szia Klau! :D
      Már kezdtem neheztelni rád, amikor láttam, hogy nem írtál válaszokat, aztán megnyugodtam, amikor végül mégis kaptam.
      Megint csak egy Andy hater-el állok szembe, és újra megfogalmazódott bennem a kérdés, hogy miért ő? :D Furcsa!
      Köszönöm szépen a kommentedet, igazán hálás vagyok érte, hogy választ adtál a kérdéseimre! :D
      pussziiii

      Törlés
  5. Drága Madison!
    Ez a rész lezárta bennem a sok fennakadt kérdést, nagyjából letisztult minden és most már csak nyugalom tölt el a részt végig olvasva. Köszönöm az élményt, nagyszerű volt! :D
    A válaszok:
    1. Egyik karaktert sem tartom feltétlen rossz embernek, inkább teljesen hétköznapinak nevezném őket. Ugyan már! Ki ne lenne legalább egy kicsit is önző. Sokszor nem merjük bevallani, hogy mi bennünk is van belőle. Szóval nincs legnegatívabb karakter a részemről.
    2. Debbie erős egyéniség, de feltétlenül okos és józan. Tudja mit kell tennie mindenesetben.
    3. Szerintem kellene nekik még egy esély. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem kerülhetnek börtönbe, szóval szerintem nem ők fognak nyerni. Tudniuk kell, hogy mit tettek és érezni a súlyát.
    4. Szerintem tud. :)
    5. Nagyon tetszett. Szépek az idézetek. Habár Andrew-ra nem is emlékszem régebbről. :D de komolyan.

    Sok puszi:
    Rowena

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Rowena! :)

      Be kell valljam, nagyon tetszett a kommented. Egyszerűen annyira emberien fogalmaztál és megértően. Hihetetlen gondolkodásmóddal rendelkezel,ami nagyon tetszik. Régóta bele vagyok szerelmesedve a kommenteidbe, de most sikerült nálam feltenned a pontot az i-re. Azonban, ha beleképzeled magad Debbie helyzetébe, szerintem neked se sikerült volna teljesen higgadt maradnod, hiszen a számodra egyik legkedvesebb ember élete forog kockán. :D Jogos mindkét karakter szemszöge, mindaz, hogy Luke és Andy megérdemel még egy esélyt, és Debbie bosszúszomjas állapota is.
      Azt pedig, hogy nem emlékszel Andewra elnézem neked, ugyanis mind idáig 'csendesen' megbújt a háttérkarakterek közt. Vártam a pillanatot, hogy mikor legyen az, hogy meglepjelek titeket vele, hogy csalódjatok benne egyet.
      A céges bulin ott volt ő is, habár Louis csak pár mondatot váltott vele. Meg néha azért fel-feltűnt a műben. :) De tényleg, eddig szándékosan tartottam kicsit félhomályban a személyét, nem lehetett eldönteni, hogy ő most pozitív vagy negatív lesz e. :D
      Borzasztóan hálás vagyok a válaszaidért, tényleg nagyon tetszettek a gondolataid, amiket a történettel kapcsolatban leírtál nekem. <3!

      Törlés
  6. 1. Luke és Andrew.
    2.Nagyon jól helyt áll és nagyon erős is, kiegyensúlyozott.
    3.Remélem rács mögött pushadnak majd.
    4.Igen. Jó lenne tőle is egy szemszög-
    5. Mindegyik bejön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ani! :D

      Milyen kis kegyetlen tudsz lenni szegény fiúkkal! :D
      Louis szemszög? Hehehe.. Ezzel kapcsolatban nem árulhatok el semmit, de már meg van minden ötletem hidd el! :p
      Köszi, hogy írtál nekem.

      Törlés
  7. Kellett 5 perc, hogy lenyugodjam... komolyan, talán még kétszer idegesebb voltam, mint Debbie...
    Egyetlen egy dolgot mondj meg! Hogy a francba tudsz te ennyire jó részeket kitalálni? mindig van valami fordulat, világhírű írók megirigyelnék ezt a blogot! :)
    1.Andrew... wha, ki nem állhatom azt az egomániás, irritáló fejét!!!
    2.Nem ismerek nála erősebb női főszereplőt. Az, hogy még a ezek után sem lett öngyilkos... hm, elég pozitív gondolkodásra vall!:)
    3.Bedugják őket a dutyiba, és száraz kenyéren, meg vízen fognak élni...
    4.Szerintem igen, olyan, mint egy szellem (?) ő hall mindent, csak őt nem hallják...
    5.Nekem nagyon tetszik!:D

    Ölel:Skye

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello Skye! :D

      Még Debbienél is idegesebb? :D Tyűhaaa..!!!
      wow... Köszönöm, nagyon jól esett azt olvasni, hogy tetszik az irományom. :) <3 De azért ne essünk túlzásokba, mindig lehetne jobb is! :D
      Nem tudok sajnos választ adni a kérdésre, a gondolatok, mindig csak így kipattanak a fejemből hirtelen. :D Talán túl sokat gondolkozok ezeken. :)
      Komolyan, csinálni fogok Andynek egy hater csoportot facebookon, szerintem elég nagy hírnévnek örvendene az oldal. :D:D
      Ne aggódj, nem vagyok az öngyilkos blogok híve, sokkal jobban szeretem, ha a karakterek erősek, minthogy minden részben eret vágjanak bánatukban. :D
      Mindenesetre köszönöm a vélemény nyilvánításodat! Hatalmas köszönet! <3

      Törlés